skip to Main Content
Případová Studie: Projekt Bezigelitky A Jeho Ekologická Iniciativa

Případová studie: Projekt Bezigelitky a jeho ekologická iniciativa

Podpořit prodej nabízeného produktu efektivním marketingem – s tím se na nás obrátila firma TaskaHned, jeden z největších výrobců papírových tašek u nás. Ve strategii, kterou jsme pro klienta vypracovali, jsme se zaměřili mimo jiné na vyvrácení mýtu, že papírové tašky jsou v porovnání s těmi plastovými příliš drahé. 

V rámci strategie vznikl projekt Bezigelitky

Abychom mohli začít tvořit něco nového, bylo nejprve třeba zaměřit se na to stávající. Vytvořili jsme tak kompletní marketingovou strategii, ve které jsme zmapovali webové stránky klienta, promysleli celkovou koncepci a navrhli další kroky. Tím největším bylo odstartování projektu Bezigelitky.

Pro ten jsme vytvořili a publikovali samostatné webové stránky, které návštěvníka seznamují s problematikou igelitových tašek. Protože si uvědomujeme důležitost vzdělávání a šíření osvěty, připravili jsme rovnou i blog, kde se objevují témata související s ekologií obalových materiálů

Ekologie jako téma číslo jedna

Doba, ve které žijeme, podobným projektům rozhodně přeje. Ekologie je tématem, které vyvolává diskuze a nad kterým se dnes zamýšlí téměř každý z nás. Proto jsme aktuálního trendu využili na maximum a v rámci přípravy nového obsahu vytvořili unikátní mapu zákazů. Ta znázorňuje všechny státy světa a v nich aplikované zákazy použití plastových tašek. 

Mapou jsme ovšem neskončili. Abychom výhody papírových tašek zpracovali co možná nejatraktivněji, vytvořili jsme několik infografik a dalších grafických prvků na webové stránky. 

Kromě toho jsme přišli i s nápadem vlastního certifikátu, který teď mohou získat všechny společnosti preferující ekologickou alternativu obyčejných tašek. Nakonec jsme připravili e-book Jak se zbavit igelitek jednou provždy plný užitečných tipů, jak omezit spotřebu plastů.

Nejen o tom, ale také o dalších nápadech pro projekt Bezigelitky si můžete přečíst v naší případové studii.

Stáhněte si naši případovou studii a zjistěte více

Zajímá vás, co všechno jsme pro Bezigelitky.cz připravili? Stáhněte si případovou studii, která vás provede tvorbou celého projektu. Věříme, že v ní najdete inspiraci i pro svůj vlastní projekt.

Sdílejte:
Klára Sudová

Klára Sudová

Klára na Včelišti původně začínala jako copywriter, když však ve správný čas přišla nová nabídka, vzala si na starost sociální média. Nyní se tak věnuje interním i klientským sítím, pokud má však tu možnost, ráda se alespoň na chvíli vrátí i k psaní článků, které je stále jejím velkým koníčkem.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít