skip to Main Content
Případová Studie: Jak Vytvořit Hodnotný Bonusový Obsah?

Případová studie: Jak vytvořit hodnotný bonusový obsah?

Sdílejte:

V dnešní, moderní době lidé přicházejí na chuť tak trochu jinému zahradničení. Náš klient Speciální Zahradnictví, pro něhož jsme připravili bonusový obsah, jim dokáže otevřít bránu právě k takovýmto možnostem. Představujeme vám případovou studii, která vám přiblíží, jak jsme postupovali při tvorbě a propagaci e-booku Revoluční hydroponie.

Kdo je Speciální Zahradnictví

Speciální Zahradnictví je jiné, liší se od obyčejných prodejců sazeniček a zeminy. Jeho zakladatelé v samém začátku pěstovali rostliny pod umělým osvětlením ve skleníku. V hlavě jim ale mezitím zrála myšlenka posunout zahradničení ještě o kus dál, blíže moderní době. A tak se rozhodli pro hydroponii – pěstování mimo hlínu, již nahrazuje živný roztok.

Nyní má firma nejen kamennou prodejnu v Berouně, ale také e-shop SpeciálníZahradnictví.cz, kde mohou novodobí pěstitelé hledat inspiraci, koupí tu veškeré vybavení, a ještě mohou požádat o radu zkušenější.

Inspirujte se případovou studií

Stáhněte si zdarma podrobnou případovou studii, jež popisuje naše kroky spojené s tvorbou obsahu pro Speciální Zahradnictví. Může se stát vaší inspirací a motivovat vás k tomu, abyste se odhodlali vytvořit bonusový obsah i vy.

Jaké řešení jsme pro Speciální Zahradnictví našli

Bonusovým obsahem, který jsme pro svého klienta vytvořili, jsme řadě lidí přiblížili, jak ve 21. století pěstovat květiny, ale třeba i zeleninu v živném roztoku, jen se špetkou substrátu. Ukážeme vám, jaký obsah jsme pro svého klienta vybrali a jaký postup jsme zvolili při jeho propagaci:

  • Nejprve jsme napsali články na téma hydroponie, které byly publikovány na Magazínu Speciálního Zahradnictví. V nich jsme vysvětlili, o jakou techniku pěstování jde, popsali jednotlivé hydroponické systémy, doporučili, co je potřeba do začátku pořídit, a samozřejmě jsme odkazovali na jednotlivé produkty na e-shopu klienta. Metriky v Google Analytics ukázaly, že je o toto téma velký zájem.
  • Na téma revoluční hydroponie, tedy pěstování rostlin mimo hlínu, jsme zpracovali atraktivní e-book. Zapojili jsme své copywritery, grafiky i korektora. Z našeho bonusového obsahu se čtenáři dozvěděli, co vše je nutné k pěstování pořídit. Doplnili jsme fotografie produktů včetně odkazů k jejich snadnému nalezení a objednání v e-shopu.
  • Pro e-book jsme vytvořili speciální landing page s informacemi o e-booku a zástupci Speciálního Zahradnictví, se čtenářskou referencí a tlačítkem CTA (call to action) s výzvou ke stažení e-booku.
  • Do článků jsme přidali odkazy, jež vedly na magazín Speciálního Zahradnictví k dalším zajímavým informacím a tipům, které e-book dokonale doplnily.
  • E-book jsme publikovali nejen na stránkách SpeciálníZahradnictví.cz, ale i na sociálních sítích.

Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat

S e-bookem jsme trefili hřebík přímo na hlavičku. Veřejnost zaujal a počet zobrazení tohoto bonusového obsahu se vyšplhal na 4 188, samotný e-book si poté stáhlo 2 542 lidí. Konverzní poměr e-booku byl přes 60 %. Návštěvnost navíc vzrostla za kvartál o zhruba 25 %.

Kromě návštěvnosti se nám za jedno čtvrtletí díky e-booku podařilo zvýšit také obrat Speciálního Zahradnictví. Ten narostl o 31 % oproti předchozímu kvartálu. V porovnání s předchozím rokem byly po vydání e-booku tržby vyšší o cca 30 %.

Příčina nárůstu samozřejmě neleží pouze ve tvorbě a propagaci bonusového obsahu, ale v komplexních činnostech Speciálního Zahradnictví, jemuž se plně staráme o obsahový marketing.

Inspirujte se případovou studií

Stáhněte si zdarma podrobnou případovou studii, jež popisuje naše kroky spojené s tvorbou obsahu pro Speciální Zahradnictví. Může se stát vaší inspirací a motivovat vás k tomu, abyste se odhodlali vytvořit bonusový obsah i vy.


Sdílejte:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close