skip to Main Content
Jak Na Lepší Konverze A Návštěvníky – Podcast 2

Jak na lepší konverze a návštěvníky – Podcast 2

Připravili jsme pro vás druhý díl podcastu s názvem „Jak na lepší konverze a návštěvníky“. Tentokrát jsme se s Josefem sešli, abychom vám sdělili různé tipy na vylepšení konverzního poměru. Celý podcast má lehce přes dvacet minut, takže vám nezabere ani moc času. A i to je jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli podcasty vytvářet. Sami moc dobře víme, že pročítání článků je někdy pěkně nudná záležitost a hlavně zabere množství cenného času.

Přečíst celý článek
Jak Vyhodnocovat Efektivnost Obsahu

Jak vyhodnocovat efektivnost obsahu

K tomu, abyste měli jistotu, že se vaše obsahová strategie vyplácí, byste měli sledovat správné metriky v závislosti na zvolených cílech. V minulém článku jsem vám představil 4 nejznámější skupiny metrik, které můžete v rámci obsahového marketingu sledovat. Dnes bych vám rád vysvětlil, jak prakticky postupovat při zjišťování efektivity konkrétních druhů obsahu. Vše si vysvětlíme v jednotlivých čtyřech krocích.

Přečíst celý článek
Jak Získat Návštěvnost, Která Konvertuje

Jak získat návštěvnost, která konvertuje

Často se na mě obrací lidé, kteří nemají nebo naopak mají vysokou návštěvnost, ale stránky jim neplní cíle podle jejich vlastních představ. V minulých článcích jsem se soustředil na on-page faktory ovlivňující konverze návštěvníků, kteří na stránky již zavítali. Dnes se zaměřím na to hlavní, a tím by měla být vaše snaha přilákat takové návštěvníky, jejichž představy a požadavky plní cíle vašeho webu. Často budu opakovat slovo relevance, protože to by mělo být vaší mantrou při efektivním získávání kvalitních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Jak Změnou Obrázku Zvýšit Konverzní Poměr

Jak změnou obrázku zvýšit konverzní poměr

Prodávat výrobky či služby přes internet není zas tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Pokud je vašim návštěvníkům neukážete, tak si je těžko koupí. Obvykle by se jich i rádi dotkli, bedlivě je ze všech stran prozkoumali, ale tolik luxusu jim ve virtuálním světě nemůžete dopřát. Online business si v tomto ohledu nebere servítky. Ber, nebo nech. Vy byste se tedy měli co nejvíce snažit jim rozhodovací proces usnadnit. Jak? Mějte minimálně jednou tak hezčí a detailnější fotografie než vaše konkurence.

Přečíst celý článek
Back To Top

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close