skip to Main Content
Pole Kveten

Shrnutí – 10 květnových článků o long tailu

V květnových článcích jsme se soustředili na téma long tail. Abyste fenomén long tailu mohli snadno studovat komplexně, rozhodli jsme je všechny představit v tomto shrnujícím postu. Celkově na vás na našem blogu čeká 10 zajímavých článků, které se nějakým způsobem long tailu týkají. Pojďme se tedy společně podívat, co jsme pro vás v květnu připravili.

Přečíst celý článek

Long tail – základ pro kvalitní obsahovou strategii

V dnešním článku se opět zaměříme na long tailová klíčová slova, ale tentokrát ve světle obsahové strategie. Cílem long tailových frází je přivést na váš web co nejkvalitnější návštěvnost. Obsahová strategie, která nezohledňuje vybrané long taily, tak ztrácí mnoho možností, jak se lépe a výrazněji prosadit ve vyhledávačích. Pokud chcete obsáhnout témata, která lidé opravdu hledají, měli byste se na vhodná klíčová slova zaměřit a do obsahového plánu je rozumně začlenit.

Přečíst celý článek

Jak využít long tailové lokální fráze

Cílení na geografické fráze (geo-targeting) je známou a vysoce efektivní technikou on-page SEO. Počátkem roku 2013 se dokonce mluvilo o nové SEO revoluci, ale termín je známý tak dlouho jako SEO samotné. Spíše je díky mobilním zařízením jeho síla stále znatelnější.

Díky geograficky zaměřeným long tailům máte šanci oslovit široké masy vysoce geograficky segmentovaných uživatelů internetu. V kombinaci s vhodně zvolenou SEO strategií může být pro vás tato technika vysoce efektivní, a proto se dnes o ní dozvíte více informací.

Přečíst celý článek

Jak využít long-tail v praxi při prodeji podprsenek?

Long tail, neboli dlouhý ocas, je velkou příležitostí pro většinu oborů a stránek na internetu, které chtějí získávat nové návštěvníky díky SEO. Jsou to často právě long-tail klíčová slova (tedy slova s nižší hledaností a konkurencí), které v dlouhodobém hledisku přináší stránkám pravidelný přísun návštěvnosti, obratu a zákazníků. Pojďme se podívat na příklad pro začínající internetový obchod s podprsenkami, ve kterém vám ukážu, jak lze long-tail použít v praxi a jak to můžete udělat i vy ve vašem oboru.

Přečíst celý článek

Vymýšlejte lukrativní long taily za pomoci myšlenkových map

Dalším ze skvělých způsobů, jak generovat nápady na nové long taily, jsou myšlenkové mapy (mind maps). V dnešním článku vám představím myšlenkové mapy obecně a způsob, jak je využít pro tvorbu nových, zajímavých long tailů. Mnoho lidí myšlenkové mapy zná. Pravděpodobně do té skupiny patříte i vy. Menší část z vás však myšlenkové mapy aktivně a pravidelně používá. Zvlášť pro takové činnosti jako je generování nových long tailů.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít