Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.
Toto označení se používá, když je na webu použito příliš velké množství klíčových […]
Číst více

Odkazy, které odkazují na stránky v rámci jedné domény, respektive na podstránky daného webu. […]
Číst více

Marketingová činnost realizovaná na internetu, nejčastěji na webových stránkách nebo prostřednictvím e-mailu.
Číst více

Vyhledávací robot prochází/navštěvuje (indexuje) obsah webových stránek, které zařadí do své databáze a následně […]
Číst více

Ochranný mechanizmus Googlu před SEO spamem. Váš web se dostane do sandboxu v případě […]
Číst více

Řada nových vyhledávacích mechanizmů Googlu, která má za úkol ponížit nehodnotné stránky z výsledků […]
Číst více

Nejčastěji používaný bezplatný nástroj pro analýzu webu od společnosti Google. Díky snadno použitelným […]
Číst více

Souhrn metod, které mají za cíl usnadnit návštěvníkovi četbu a orientaci v textech na webu […]
Číst více

Odkazy na stránkách vedoucí na cizí webové stránky. Opakem jsou interní odkazy.
Číst více

Webová doména druhého řádu, která obsahuje pouze a jenom přesnou shodu hlavního klíčového slova, […]
Číst více

Zobrazuje se, pokud zadaný obsah na stránce chybí nebo byl přesunut.
Číst více

ERP je informační systém, který umožňuje firmě sjednotit velké množství jejích každodenních činností […]
Číst více
