skip to Main Content
Případová studie Gatema.

Případová studie: Nový web pro nastartování obsahového marketingu

Pokud chcete získat dlouhodobou konkurenční výhodu, potřebujete dobrou obsahovou strategii, která vás na cestě obsahovým marketingem povede. Ta někdy odhalí nutnost drobných úprav, jindy zásadních kroků. Jako v případě společnosti Gatema IT, kde na základě obsahové strategie došlo na kompletní redesign a tvorbu nového webu. 

Obsahová strategie rozhodla o spolupráci

Na začátku tedy stála obsahová strategie, v rámci níž jsme mimo jiné: 

  • provedli obsahový audit stávajícího webu, 
  • analyzovali konkurenci, 
  • vytipovali vhodný obsah,
  • sestavili publikační plán. 

Navrhli jsme konkrétní vylepšení stránek, na jejichž základě se Gatema IT rozhodla svěřit nám i samotnou realizaci.

Kvalitní obsah napříč celým webem

To hlavní, co potřebujete pro přilákání zákazníků, je obsah. Ten však na homepage téměř úplně chyběl, proto byla tato stránka naším prvním cílem. V dalším kroku jsme se zaměřili na produktové podstránky, kde jsme více pracovali s grafickými prvky a členěním textu pro snazší orientaci. Výraznými úpravami prošly také podstránky s referencemi a O nás.

Místa pro pravidelnou publikaci 

Skvělou možností, jak pravidelně publikovat nový obsah, je blogová sekce, na kterou jsme nezapomněli ani u Gatema IT. Na tvorbě blogových článků spolupracujeme, stejně jako na správě sociálních sítí. I ty by totiž měly být součástí funkčního obsahového marketingu. 

Nový web funguje ke spokojenosti všech

Díky vylepšení webových stránek, přidání blogové sekce a zahájení pravidelné publikace příspěvků na sociálních sítích se podařilo například zvýšit návštěvnost webu a snížit míru okamžitého opuštění stránek.

Stáhněte si případovou studii, kde najdete ukázky stavu před a po, výsledky v číslech a také vyjádření marketingového ředitele společnosti Gatema IT.

Jak vypadala tvorba nového webu?

Chcete vědět, jak jsme postupovali a co naše činnost přinesla klientovi? Stáhněte si případovou studii, kde jsme všechno podrobně popsali.

Sdílejte:

Katka ve Včelišti působí jako obsahový stratég a copywriter. Každou větu převrátí naruby a zase zpátky, než s ní je spokojená.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top