Tradiční prodejce optiky na Slovensku i v Česku, který na různých doménách provozuje několik e-shopů, se na nás se obrátil s potřebou sjednocení a modernizace těchto webových stránek. Firmě jsme proto připravili návrh redesignu, který e-shop zpřehlední, zjednoduší výběr produktů, připraví půdu pro obsahový marketing a zatraktivní vzhled.

Spoločnosť Včeliste pre nás pripravila návrh wireframes pre jednotlivé stránky eshopu dalekohlady.sk a tiež podrobný popis funkcionality. Spolupráca prebehla na vysokej úrovni, s výsledkom práce som maximálne spokojný, dodanie bolo včas a výsledok bol lepší, ako som očakával. Hotové wireframes nám uľahčili a skrátili prípravu grafiky a zjednodušili prípravu samotného eshopu. Veľmi oceňujem, že niektoré moje nápady, ktoré mi prišli ako skvelé, boli upravené na základe odporúčaní teamu Včeliště a zdôvodnené prečo to takto bude inak lepšie. Kvalitne pripravný wireframe pre eshop opdorúčam každému, kto chce mať funkčný eshop.

V návrhu redesignu webu jsme objasnili vhodné rozložení prvků tak, aby bylo jasné, co kam umístit, proč a jak má daný prvek fungovat. Nový redesign si zákazníci pochvalují a dle jejich vlastních slov se jim na stránkách nyní lépe orientuje, vybírá produkty a nakupuje.
Ve čtyřech krocích jsme přichystali a spustili novou verzi stránek, které jsou nyní přehlednější a lépe komunikují konkurenční výhody. Výsledek naší práce pomohl společnosti Dalekohlady.sk při optimalizaci pro vyhledávače a vedl ke zvýšení konverzního poměru.
Na úvod jsme posbírali informace z historie a vývoje projektu a analyzovali českou i zahraniční konkurenci. Shromáždili jsme také zpětnou vazbu od zákazníků, která odhalila slabiny starších verzí e-shopů, a zmapovali jsme nedostatky obchodu z pohledu majitele. Provedli jsme podrobnou analýzu chování návštěvníků na webu, včetně jejich průchodu jednotlivými stránkami pomocí dat z Google Analytics. Na základě těchto poznatků jsme připravili detailní analýzu klíčových slov a následně navrhli novou, optimalizovanou strukturu webu. Součástí našeho návrhu jsou také promyšlené filtrace, které zákazníkům umožní rychleji najít ten pravý produkt.


Na základě nasbíraných informací jsme jasně definovali konkurenční výhody a potřeby návštěvníků, se kterými budeme při návrhu webu pracovat. Postupně jsme vymysleli a formou celkem 17 drátěných modelů navrhli vhodnější rozmístění prvků na webu. Kromě hlavní stránky a stránek kategorií jsme v návrzích nezapomněli ani na detaily produktů, stránku O nás nebo stránku kontaktu. U každého prvku jsme pečlivě popsali jeho funkci a roli, kterou bude hrát na finálním webu. Grafik, programátoři a klient následně na základě našeho návrhu připravili web a úspěšně spustili novou verzi e-shopu.





Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil s požadavkem zpracování infografiky, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy. Po proniknutí do tématu a několika konzultacích s klientem jsme se pustili do tvorby poutavé a hlavně srozumitelné infografiky.

Výkonná ředitelka Divadla BRAVO! se obrátila na Včeliště s cílem získat marketingovou strategii, která pomůže rozvíjet jejich program a oslovit nové diváky.

STREFA s.r.o. se na nás obrátila s požadavkem zvýšit návštěvnost a ideálně také tržby z organické návštěvnosti. Klient získával většinu zákazníků skrze drahé výkonnostní kampaně, a to se nám podařilo změnit.