Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Dvě nadšené děti sledující úspěch na počítači, symbolizující radost z efektivního SEO a online marketingu.
V minulém díle: Nejdůležitější SEO faktory 2015 I. pro Google jsem psal o tom, jaké jsou […]
Přečíst článek
Lámete si hlavu nad tím, jak to udělat, aby se vaše stránky zobrazovaly […]
Přečíst článek
Mikrofon před zvukovou stopou podcastu o tvorbě person v online marketingu
Proč je dobré znát svoje cílové persony? Co je to persona, jak jí […]
Přečíst článek
Barevné siluety rukou symbolizující spolupráci a kreativitu v obsahovém marketingu.
V červnu už jsou někteří z nás myšlenkami spíš na dovolené, přesto stále vycházejí […]
Přečíst článek
Tvorba návrhu webového rozhraní na tabletu a papíře, propagace obsahu
Propagace obsahu je důležitou součástí efektivního obsahového marketingu. Jak ale dostat váš obsah […]
Přečíst článek
Žlutý psací stroj s nápisem 'Stay Creative' pro podcast o chybách na webu z pohledu copywritera.
V tomto v pořadí už čtrnáctém podcastu se díváme na zoubek textům na webech […]
Přečíst článek
Muž přemýšlející nad schématem obsahového marketingu s grafy a diagramy na zdi.
Březen - za kamna vlezem. Ale na webech ceskeinfografiky.cz a nejinfografiky.cz nezahálíme! Stále pro […]
Přečíst článek
Osoba používající smartphone, symbolizující důležitost mobilních webů v online marketingu.
Včera Zineb Ait Bahajji ze společnosti Google na akci jménem Search Marketing Expo […]
Přečíst článek
Mikrofon a notebook připravené pro nahrávání firemního podcastu.
Další podcast Včeliště je tu a s ním i často rozebírané téma, o čem psát a jaký […]
Přečíst článek
Muž přemýšlející nad schématem obsahového marketingu s grafy a diagramy na zdi.
Leden je takový "plonkový" měsíc. Na horách po Silvestru prázdno, Vánoce pryč, dny krátké. […]
Přečíst článek
Muž přemýšlející nad schématem obsahového marketingu s grafy a diagramy na zdi.
Poslední měsíc roku 2014 byl, jako ostatně každý prosinec, ve znamení příprav na […]
Přečíst článek
Různé ikony sociálních sítí v rukou lidí kolem stolu, symbolizující výběr správné platformy pro podnikání.
Po delší přestávce vám přinášíme další ze série článků o tom, jak se co […]
Přečíst článek