Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketing5 nejzajímavějších červencových infografik

5 nejzajímavějších červencových infografik

I v letní "okurkové sezóně" vycházejí infografiky. Pojďme se podívat na 5 nejzajímavějších, které vyšly na webech ceskeinfografiky.cznejinfografiky.cz!

1. infografika - Na co máte nárok, když je horko a pracujete

Letní vedra jsou pro mnoho z nás v práci téměř k nepřežití. Toužíme být raději někde u vody, nebo kdekoli jinde, než právě v zaměstnání. Pokud si prostě nemůžete vzít volno a trávit horka někde venku s vychlazeným nápojem v ruce, možná vám alespoň dnešní infografika pomůže zorientovat se v tom, na co máte ve vedrech v práci nárok.

Víte třeba, že:

  • Sedíte-li v kanceláři, kde teplota dosahuje více než 31 °C, máte nárok na 0,9 l ochranného nápoje denně + 0,36 l při každém stupni navíc a od 36 °C na zvláštní bezpečnostní přestávky?
  • Ve slévárně si můžete dát i nízkostupňové pivo?
  • V továrně mají ženy nárok na bezpečnostní přestávky už od 20 °C?

Přežijte letošní léto v práci ve zdraví! :-)

horko_v_práci
2. infografika - Společné rysy log nejoblíbenějších značek

Mnozí grafici si lámou hlavu s tím, jak vytvořit logo, které bude pohádkově úspěšné a nesmrtelné. Edukativní platforma Udemy se podívala na zoubek logům nejoblíbenějších značek a vycházela přitom ze žebříčku World’s Most Admired Companies, které letos sestavil magazín Fortune.

V infografice vidíte jak nejoblíbenější barvy log, tak používané fonty a umístění textuv logu. Svou roli hraje i tvar loga nebo to, zda je v něm uveden celý název firmy či nikoli. Padesát analyzovaných log, mezi nimiž figurovaly značky jako Starbucks, Coca-Cola, Facebook, Apple nebo Walt Disney, nejčastěji volí jednu nebo maximálně dvě barvy. Více než polovina volí za základní barvu modrou nebo červenou. Rovněž převažují flat loga, a to zejména kvůli jejich lepšímu vzhledu na mobilních zařízeních.

úspěšná_loga
3. infografika - Jak šel čas s mobilními telefony

Pamatujete si na svůj první mobilní telefon? Byla to věc velikostí i vahou srovnatelná s cihlou a trčela z ní anténa? Ach, ta nostalgie… :-) V dnešní infografice můžete zavzpomínat na to, jak šel čas s našimi věrnými kamarády – mobily.

Víte třeba, že starých dobrých Nokií 5110 se jen v síti T-Mobile pohybuje v současnosti 9800? Neuvěřitelné, že? :-) Dále zjistíte, jaké telefony jste si mohli koupit za čtvrtinu platu od roku 2004 až dodnes, nebo to, jak se mobily za tu dobu vyvinuly a změnily. Příjemné vzpomínání.

mobily
4. infografika - Češi na svatbě nešetří

Svatba – pro mnoho z nás jedna z nejdůležitějších životních událostí vůbec. A Češi si ji umí jaksepatří užít. Dnešní infografika nám prozradí, za co našinci v tento slavnostní den utrácejí nejvíc.

Neziskoveweby.cz píší: “Za svatbu Češi utrácí stále více peněz, mezi mladými lidmi bez úspor jsou jednou z možností financování půjčky. Nešetří se na hostinách a dortech. Běžná česká svatba stojí od 10 000 do 50 000 Kč.” Zřejmě nikoho nepřekvapí, že nejdražší svatby se konají v Praze, kde cena každé třetí svatby převyšuje 100 000 Kč.

Pokud jde o místo svatby, mezi mladšími lidmi vedou hrady a zámky, starší se berou spíše na radnicích.

Podle neziskovychwebu.cz “jako nejdražší položku ve svatebním rozpočtu vidí téměř tři ze čtyř dotázaných hostinu. Na nákupu dortu by šetřilo necelých 14 % respondentů. Nedílnou součástí svatebního obřady jsou prsteny, které necelých 15 % dotázaných hodnotí jako druhou nejdražší část celého sňatku právě po hostině. Další položky svatebního rozpočtu, které hodnotí respondenti, jako nejdražší jsou: šaty (7,6 %), zábava (3,3 %), ubytování (1,5 %) a po půl procentu obdržel pronájem prostor a fotograf.”

svatba
5. infografika - Co si ženy OPRAVDU myslí o vousech

Metrosexuál je mrtev, ať žije lumbersexuál! Opravdu? Co si ženy skutečně myslí o vašich vousech, to se dozvíte z dnešní infografiky 😉

Bodovalo se na škále od “velmi neatraktivní”, přes “mírně neatraktivní”, “bez názoru”, “lehce atraktivní”, až po “velmi neatraktivní”. Na výsledky se můžete podívat níže.

V levém sloupci odshora dolů najdete názory na muže “bez vousů”, “kníráče” a “s bradkou”; v pravém sloupci pak na “mírné strniště”, “středně dlouhé vousy” a “dlouhé vousy”.

A koho máte doma vy? 🙂

vousy

Snad se vám dnešní výběr infografik líbil, a pokud chcete jejich pravidelnou porci, sledujte i náš Facebookový nebo Pinterest profil. Krásné horké léto! 

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Máte svou firemní stránku na Facebooku či na jiné sociální síti? Potom určitě víte, […]
Přečíst článek
Chcete-li zvýšit konverze, snížit míru opuštění stránek a posílit svou online viditelnost ve vyhledávání, […]
Přečíst článek
E-shopy se často příliš soustředí na to, jak lidi dostat na web, ale […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení