Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Pokud vám někdy dochází inspirace na nové nápady na články, které byste publikovali […]
Přečíst článek
Ruka na klávesnici notebooku s otevřeným webovým prohlížečem zobrazujícím obsahovou stránku.
Před třemi dny představil vyhledávač Google zajímavou novinku, takzvané hloubkové články, které se […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici s grafickými prvky symbolizujícími webovou migraci a programování.
V dnešním článku se podíváme na různé programy, které vám pomohou při obsahovém marketingu […]
Přečíst článek
Spolu s popularitou obsahového marketingu stoupá mezi majiteli webových stránek i potřeba organizovat tým, který […]
Přečíst článek
Osoba pracující na notebooku s otevřenou stránkou o návratnosti investic v e-mailingu.
Tvůrci obsahu jsou základním stavebním kamenem vašeho týmu obsahového marketingu. Proto je důležité […]
Přečíst článek
Tvorba návrhu webového rozhraní na tabletu a papíře, propagace obsahu
Nejjednodušší cestou, jak zajistit vašim stránkám kvalitní obsah, je napsat si ho vlastními […]
Přečíst článek
Jste-li zatím s obsahovým marketingem teprve na začátku, v tomto článku vám zkusím přiblížit, jaké […]
Přečíst článek
I přesto, že jsme na Včeliště.cz příznivci obsahového marketingu, netvrdíme, že je to […]
Přečíst článek
Vizualizace růstu dat na tabletu s grafy a šipkou symbolizující úspěšný obsahový marketing.
Před časem jsem nabídl na tomto blogu možnost přihlásit svůj web do SEO […]
Přečíst článek
Před dvěma dny Google vypustil do ostrého provozu novou verzi algoritmu Penguin, kterou […]
Přečíst článek
Long tail neboli dlouhý ocas, je velkou příležitostí pro většinu oborů a stránek na […]
Přečíst článek
Ruka staví věž z kostek s nápisy jako analýza, návštěvnost, obsah, SEO, hodnocení, klíčová slova.
Možná jste už přemýšleli nad tím, jak je možné, že vyhledávač objeví naše […]
Přečíst článek