Logo Včeliště
DomůO násKateřina Andrée

Kateřina Andrée

Copywriterka a obsahová specialistka
Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce. Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
Kontaktujte mě
Nejkrásnější na světě nejsou věci, ale okamžiky
Motto Katky

Katčiny superschopnosti

Jako dvounásobná matka a zkušená eventová koordinátorka skvěle zvládá multitasking, plánování a organizaci projektů nebo akcí od A do Z.
Kvůli – nebo možná díky – nedostatku času se naučila být extrémně efektivní a snaží se neztrácet čas s věcmi, které nejsou nezbytně nutné.
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Katčiny články

Nejen ďábel, ale i úspěch se skrývá v detailech. A taková zdánlivě nepodstatná věc, jako je (ne)možnost odpovědět na transakční e-mail, může u více než 60 % zákazníků ovlivnit, zda vůbec – nebo v jaké míře – u vás ještě nakoupí. V tomto článku zjistíte to nejdůležitější, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech, abyste dokázali maximálně využít jejich potenciál.
Přečíst článek
31. 10. 2022
Obsahová strategie někdy odhalí nutnost drobných úprav, jindy zásadních kroků. Jako v případě společnosti Gatema IT, kde došlo na kompletní redesign a tvorbu nového webu. Podívejte se na průběh a konkrétní výsledky.
Přečíst článek
Účastníci marketingové konference sledující panelovou diskusi.
Máme pro vás opět porci tipů na marketingové konference, které stihnete ještě před začátkem vánočního shonu. Zaveďte pak získané informace a nové poznatky do praxe, ať to v novém roce můžete rozjet podle nejnovějších a hlavně funkčních trendů. Tak jdeme na to.
Přečíst článek
Letní prázdniny jsou většinou obdobím útlumu. Nástroje pro e-mail marketing však nezahálely a využily takzvanou „okurkovou sezonu” pro vlastní vylepšení. Co je tedy nového a jaké marketingové trendy nás v e-mailingu čekají?
Přečíst článek
Úsilí věnované obsahovému marketingu může přijít vniveč, pokud s ním správně nepracujete. Důvodů, proč vymazlený obsah nemá odezvu, může být více. Podívejme se teď na čtyři zásadní.
Přečíst článek
Za poslední roky máme s výběrovými řízeními mnoho zkušeností a chceme se s vámi o ně podělit. Abyste věděli, čemu se vyhnout a na co se zaměřit. Až budete usilovat o práci v marketingové agentuře, budete dobře připraveni.
Přečíst článek
Každá firma je jedinečná. Má individuální přístup k podnikání, jinou cílovou skupinu, různě buduje značku. Něco však mají všechny firmy společné. Potřebu skvělého webu, který bude reprezentovat brand a efektivně prodávat produkty či služby. Aby toto splňoval, neobejde se bez několika propracovaných stránek, na kterých si dáte opravdu záležet. Které to jsou?
Přečíst článek
Vaše e-maily mají vypilované copy a atraktivní grafiku, důkladně segmentujete publikum a využíváte ty správné kampaně. Můžete však udělat ještě víc. Zpřístupnit vaše e-mailové zprávy odběratelům, na které se často zapomíná.
Přečíst článek
Emotikony se v e-mail marketingu začaly aplikovat pro upoutání pozornosti odběratele. V současné době to však má efekt spíše opačný, protože emoji vkládá do předmětu nebo preheaderu téměř každý. Má tedy tahle praktika ještě vůbec smysl?
Přečíst článek
Účastníci marketingové konference sledují prezentaci v sále.
Opět vám přinášíme tipy na zajímavé jarní marketingové konference. Téměř všechny proběhnou offline, tedy naživo, a úplně všechny stojí za to. Na co se tedy můžete těšit?
Přečíst článek
Propojení e-mail marketingu s dalšími kanály online marketingu.
E-mailový marketing hraje důležitou roli v péči o stávající zákazníky, propojení s jinými kanály online marketingu pak umocní jeho výsledky. Současní zákazníci přímo očekávají omnichannel zážitky a tato integrace tak podpoří růst seznamu kontaktů, optimalizuje cestu zákazníka a pomůže zvýšit konverze.
Přečíst článek
Odběratelé newsletterů vždy lépe reagují na společnosti, které přizpůsobují své služby jejich potřebám. Včetně jazyka a kultury. Rostoucí globalizace a migrace nás tedy nutí začít přemýšlet o automatickém překladu a celkovém mezinárodním přizpůsobení newsletterů. Podívejte se, jak na lokalizaci e-mail marketingu, a zjistěte, zda se vám vyplatí.
Přečíst článek