Máme pro vás opět porci tipů na marketingové konference, které stihnete ještě před začátkem vánočního shonu. Zaveďte pak získané informace a nové poznatky do praxe, ať to v novém roce můžete rozjet podle nejnovějších a hlavně funkčních trendů. Tak jdeme na to.
Konference pro e-shopy slibuje program nabitý přednáškami předních odborníků svého oboru, například:
A to zdaleka není všechno. Akce se zaměřuje na rozvoj e-shopů po všech stránkách, proto se můžete těšit na témata od marketingu přes právo až po logistiku.
Čekají vás také workshopy, které díky menšímu počtu účastníků umožňují konkrétní téma rozebrat do hloubky a věnovat se vám individuálně. Připraveno je 10 workshopů na různá témata a musíte se na ně dopředu přihlásit.
Kdy: sobota 8. října 2022
Kde: Cyrilská 7, Brno
E-shopař za vstup nic neplatí, ale pokud jím nejste, a přesto se chcete zúčastnit, zasoutěžte si s námi o vstupenky. Sledujte nás na Facebooku, kde soutěž proběhne.
Pravidelné marketingové posezení Josefa Řezníčka a marketingových specialistů. V první části se vždy dovíte zajímavé tipy, novinky a ukázky z praxe, druhá část setkání je ve vašich rukách. Je to prostor pro otázky, networking a společné sdílení zkušeností.
Hostem, který přijal pozvání tentokrát, je Adam Pýcha – marketingový a e-commerce ředitel v Knihy Dobrovský – a mluvit bude mimo jiné o sociálních sítích. Dozvíte se, jakým způsobem vystupují Knihy Dobrovský na Instagramu a TikToku a s jakými výsledky. Josef Adama vyzpovídá také ohledně spolupráce s influencery a zbožíznalství, jež pomáhá dělat efektivnější marketing.
Kdy: středa 12. října 2022
Kde: Impact Hub K10, Koperníkova 10, Praha–Vinohrady
Měňte se spolu se zákazníky. Jak na to, se dozvíte na konferenci Zákazník 2030, která přinese rady, jak zvládnout krizová období a jak se z nich poučit. Deset řečníků z různých oblastí, mimo jiné z marketingových agentur a e-commerce, se s vámi podělí o svůj pohled na blízkou budoucnost. Představí vám nejnovější trendy a inovace v zákaznickém přístupu a komunikaci.
Konference si klade za cíl, aby si účastníci odnesli odpovědi na takové otázky, jako jsou například:
Během „řečnění” se představí různé úspěšné české společnosti včetně Rohlik.cz, Reknihy, Vasky a dalších. Bohužel se akce kryje s předchozí uvedenou konferencí, vybírání bude těžké.
Kdy: čtvrtek 13. října 2022
Kde: OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4
Největší česká konference o značkách s tradicí od roku 2000. Budování značky bylo, je a bude součástí marketingu, o tom není pochyb. Tématem 23. ročníku je, v čem jsme v Česku v oblasti marketingu dobří a jak to umíme prodat. Vystupovat nebudou pouze Češi, ale nebojte se, simultánní tlumočení bude zajištěno po celý den.
Pokud se chcete setkat s jinými manažery, řediteli či majiteli firem, neváhejte se přihlásit. Obvyklá návštěvnost se pohybuje okolo 400 účastníků, což slibuje kvalitní networking.
Kdy: středa 19. října 2022
Kde: Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4
První ročník hybridní konference pro CEO, markeťáky a obchoďáky firem, kteří působí na B2B trhu. Čekají vás přednášky a případové studie zaměřené na spolupráci marketingu a obchodu. Panelová diskuze pak bude zaměřena na nástroj LinkedIn, který v současnosti využívá většina B2B firem v ČR.
Výběr z témat přednášek:
Z případových studií vybíráme například Jak jsme z nefunkční spolupráce sales a marketingu stvořili perfektní tým.
Kdy: středa 2. listopadu 2022
Kde: Paspův sál, Nádražní 84, Praha 5 + online
22. ročník akce, která letos spojí 4 konference do jedné. Čtyři sály, čtyři různá dění:
Řečníky představuje pořadatel postupně, ale už teď víme, že těšit se můžete například na Adama Nowakowského (partner pro kreativní agentury ve skupině Meta), Jima Macnamaru (světová autorita na hodnocení a měření komunikace) nebo Lauru Thomas (tvůrce strategických kreativních reklam).
Kdy: čtvrtek 3. listopadu 2022
Kde: O2 Universum, Českomoravská 2345/17, Praha
Získejte přehled o nejnovějších trendech a nejvýkonnějších marketingových nástrojích. Seznamte se s nejzajímavějšími platformami a naučte se s nimi pracovat. Během online konference také zjistíte, jak:
Chybět nebudou ani rady ohledně správy reklamních kampaní, sociálních sítí a linkbuildingu. Zabrousí se také do oblasti e-mailového marketingu a SEO.
Kdy: čtvrtek 1. prosince 2022
Kde: online
Další online akce, jejíž obsah si snadno vyvodíte z názvu. Proniknete do tajů přípravy postů, které zaujmou a předají to zásadní sdělení. Dozvíte se, jak příspěvky připravit pro různé sociální sítě. Neminou vás ani úpravy fotek a videí a řeč se stočí také na spolupráci s influencery. Čeká vás i dárek – kredit 1 500 Kč na vzdělávání v oblasti digitálního marketingu od Dobrý web.
Ale co je úplně nejlepší, jedním z přednášejících bude naše projekťačka Bára Žižková, která vám ukáže, jak díky recyklaci obsahu lze připravit obsahový plán. Bára je skvělý řečník a přímo srší energií, takže si to rozhodně nenechte ujít.
Kdy: úterý 13. prosince 2022
Kde: online
Tak už víte, která konference vám za to stojí? Nebo jich navštívíte více? Podělte se s námi v komentářích nebo nám napište další tipy.
Žádný komentář k zobrazení