Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.
Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
V letošním prvním jarním Kafi a marketingu se vydáme na největší online farmářské tržiště v ČR. Marketingovým zákulisím Scuku nás provede Lukáš Balek. Připojte se k našemu live streamu ve středu 30. března v 18 hodin a položte našemu hostovi otázky i vy.
Narozeninové e-maily jsou skvělým způsobem, jak udržet kontakt se zákazníkem a jak mu ukázat, že si ho vážíte. Není divu, že velká část obchodníků, kteří praktikují e-mailový marketing, do něho automatické kampaně k narozeninám a jiným výročím již zařadila. Pojďme se teď všem výročním automatizacím podívat na zoubek.
Tradiční akci Kafe a marketing jsme nepřejmenovali, jen jsme si tentokrát pozvali opravdu stylového hosta: 28. 2. od 18 hodin si budeme povídat s Janem Houdkem, spolumajitelem e-shopu Dokonalá káva.
Pobídky motivují zákazníky k nějaké akci, ideálně k provedení nákupu. Automatické e-mailové kampaně obchodníkům usnadňují práci. Spojením těchto dvou faktorů vznikne účinná marketingová strategie. Otázka zní: Jak na automatické kampaně, které lidem doručí pobídku?
Konec starého a začátek nového roku je časem bilancování, předsevzetí a plánů. A to nejen v osobním, ale i v profesním životě. Využijte toto rozpoložení také ve svém e-mailovém marketingu. Poradíme vám, co zhodnotit a na co se zaměřit.
Posílání novoročenek má dlouhou tradici a proniklo také do online světa. Sociální sítě jsou koncem roku plné rodinných i firemních „péefek”. Zkuste to letos trochu osobněji a osobitěji – vytvořte dokonalou novoročenkovou kampaň.
Pro většinu e-shopů znamená předvánoční čas žně v podobě konverzí a tržeb, ovšem jen pokud této sklizni pomohou. To znamená včas zasadit semínka a o vzkvétající zájem se dobře starat, udržovat ho. Přesně tak funguje dobře promyšlená vánoční e-mailová kampaň.
Black Friday se blíží. Účast není povinná, ale může to být skvělý způsob, jak zvýšit povědomí o značce a zvýšit prodej. Obchodníkům nyní vyvstává otázka, zda se do této akce tedy zapojit, nebo ne. A pokud ano, jak vytvořit opravdu efektivní marketingovou kampaň a kdy s ní začít.
Vytvoření databáze e-mailů je jednou z nejlepších věcí, které můžete pro rozvoj svého podnikání udělat. Budovat takový seznam můžete i pomocí svých webových stránek ve WordPressu, aniž byste potřebovali ovládat HTML kódování. Poslouží vám k tomu pluginy, na které se teď společně podíváme.
Zpětná vazba od zákazníků je velmi cenná deviza. Chcete vědět, jak si u nich stojíte? Zeptejte se jich. E-mail je k získání odpovědí kanál No. 1. V rámci e-mailingu můžete dotazy směrovat na konkrétní skupiny respondentů, kteří s vámi již mají co do činění. Po přečtení článku budete znát všechny osvědčené postupy, jak na to.
Ať už jste v e-mailovém marketingu nováček, nebo se v tomto oboru nějaký ten pátek pohybujete, chcete určitě totéž: posílat ty nejlepší e-mailové kampaně. Přečtěte si 7 doporučených postupů, které vám pomohou přilákat nové zákazníky, udržet přízeň těch stávajících a zlepšit konverzní poměr. V roce 2022 i dále.
V srpnu začala druhá největší nákupní sezóna roku, a pokud jste ještě nepřišli s vlastní marketingovou kampaní, je nejvyšší čas. Že nedisponujete produkty přímo souvisejícími se školou? Nenechte se mýlit a inspirujte se naším článkem.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.