Logo Včeliště
DomůO násKateřina Andrée

Kateřina Andrée

Copywriterka a obsahová specialistka
Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce. Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
Kontaktujte mě
Nejkrásnější na světě nejsou věci, ale okamžiky
Motto Katky

Katčiny superschopnosti

Jako dvounásobná matka a zkušená eventová koordinátorka skvěle zvládá multitasking, plánování a organizaci projektů nebo akcí od A do Z.
Kvůli – nebo možná díky – nedostatku času se naučila být extrémně efektivní a snaží se neztrácet čas s věcmi, které nejsou nezbytně nutné.
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Katčiny články

V letošním prvním jarním Kafi a marketingu se vydáme na největší online farmářské tržiště v ČR. Marketingovým zákulisím Scuku nás provede Lukáš Balek. Připojte se k našemu live streamu ve středu 30. března v 18 hodin a položte našemu hostovi otázky i vy.
Přečíst článek
Narozeninové e-maily jsou skvělým způsobem, jak udržet kontakt se zákazníkem a jak mu ukázat, že si ho vážíte. Není divu, že velká část obchodníků, kteří praktikují e-mailový marketing, do něho automatické kampaně k narozeninám a jiným výročím již zařadila. Pojďme se teď všem výročním automatizacím podívat na zoubek.
Přečíst článek
Tradiční akci Kafe a marketing jsme nepřejmenovali, jen jsme si tentokrát pozvali opravdu stylového hosta: 28. 2. od 18 hodin si budeme povídat s Janem Houdkem, spolumajitelem e-shopu Dokonalá káva.
Přečíst článek
Pobídky motivují zákazníky k nějaké akci, ideálně k provedení nákupu. Automatické e-mailové kampaně obchodníkům usnadňují práci. Spojením těchto dvou faktorů vznikne účinná marketingová strategie. Otázka zní: Jak na automatické kampaně, které lidem doručí pobídku?
Přečíst článek
Konec starého a začátek nového roku je časem bilancování, předsevzetí a plánů. A to nejen v osobním, ale i v profesním životě. Využijte toto rozpoložení také ve svém e-mailovém marketingu. Poradíme vám, co zhodnotit a na co se zaměřit.
Přečíst článek
Ruka držící smartphone s ikonami e-mailů vznášejícími se nad ním, symbolizující rozesílání PF e-mailů.
17. 12. 2021
Posílání novoročenek má dlouhou tradici a proniklo také do online světa. Sociální sítě jsou koncem roku plné rodinných i firemních „péefek”. Zkuste to letos trochu osobněji a osobitěji – vytvořte dokonalou novoročenkovou kampaň.
Přečíst článek
30. 11. 2021
Pro většinu e-shopů znamená předvánoční čas žně v podobě konverzí a tržeb, ovšem jen pokud této sklizni pomohou. To znamená včas zasadit semínka a o vzkvétající zájem se dobře starat, udržovat ho. Přesně tak funguje dobře promyšlená vánoční e-mailová kampaň.
Přečíst článek
Ruka na klávesnici notebooku s ikonami e-mailů, symbolizující přípravu e-mailové kampaně na Black Friday.
29. 10. 2021
Black Friday se blíží. Účast není povinná, ale může to být skvělý způsob, jak zvýšit povědomí o značce a zvýšit prodej. Obchodníkům nyní vyvstává otázka, zda se do této akce tedy zapojit, nebo ne. A pokud ano, jak vytvořit opravdu efektivní marketingovou kampaň a kdy s ní začít.
Přečíst článek
22. 10. 2021
Vytvoření databáze e-mailů je jednou z nejlepších věcí, které můžete pro rozvoj svého podnikání udělat. Budovat takový seznam můžete i pomocí svých webových stránek ve WordPressu, aniž byste potřebovali ovládat HTML kódování. Poslouží vám k tomu pluginy, na které se teď společně podíváme.
Přečíst článek
15. 10. 2021
Zpětná vazba od zákazníků je velmi cenná deviza. Chcete vědět, jak si u nich stojíte? Zeptejte se jich. E-mail je k získání odpovědí kanál No. 1. V rámci e-mailingu můžete dotazy směrovat na konkrétní skupiny respondentů, kteří s vámi již mají co do činění. Po přečtení článku budete znát všechny osvědčené postupy, jak na to.
Přečíst článek
Osoba pracující na e-mailové kampani na notebooku, zaměřená na zlepšení e-mailového marketingu.
Ať už jste v e-mailovém marketingu nováček, nebo se v tomto oboru nějaký ten pátek pohybujete, chcete určitě totéž: posílat ty nejlepší e-mailové kampaně. Přečtěte si 7 doporučených postupů, které vám pomohou přilákat nové zákazníky, udržet přízeň těch stávajících a zlepšit konverzní poměr. V roce 2022 i dále.
Přečíst článek
V srpnu začala druhá největší nákupní sezóna roku, a pokud jste ještě nepřišli s vlastní marketingovou kampaní, je nejvyšší čas. Že nedisponujete produkty přímo souvisejícími se školou? Nenechte se mýlit a inspirujte se naším článkem.
Přečíst článek