Skvělý obsah sám o sobě nestačí. Klíčem k úspěšnému obsahovému marketingu je důkladná příprava a…
Lokální, férové a kvalitní Kafe a marketing. S Lukášem Balkem
V letošním prvním jarním Kafi a marketingu se vydáme na největší online farmářské tržiště v ČR. Marketingovým zákulisím Scuku nás provede Lukáš Balek. Připojte se k našemu live streamu ve středu 30. března v 18 hodin a položte našemu hostovi otázky i vy.
Jedničkou na online farmářském trhu během 5 let
Scuk je místo, odkud z pohodlí domova nakoupíte kvalitní dobroty od lokálních farmářů a pěstitelů. Ze zkušební verze projektu, který vznikl v roce 2017 a nesl název Pivovínomarmeláda, je dnes největší české farmářské tržiště v onlinu.
Jak se to téhle zapálené partě s jasnou vizí podařilo a jaké překážky museli po cestě překonávat? Těšte se nejen na inspiraci a zkušenosti z praxe, ale i na tvrdá data a konkrétní výsledky. Představí nám je marketingový ředitel Scuku Lukáš Balek.
Co nás bude zajímat?
- Jak vybudovat spokojený tým, který odvádí dobrou práci?
- Jak funguje marketing organizátorů a marketing pro farmáře?
- Jaké jsou hodnoty a zásady Scuku a jak je komunikují se svými fanoušky?
- Jakou roli hraje v marketingovém mixu blog a jak efektivně recyklovat obsah?
- Proč je pro Scuk důležitý marketingový výzkum a jaké bariéry odbourává e-mailing?
Využijte příležitost a vyzpovídejte Lukáše i vy
Kafe a marketing jako tradičně moderuje Josef Řezníček ze Včeliště, otázky si ale na hosta neváhejte připravit i vy. Na cokoliv ohledně marketingu ve Scuku se ptejte v komentářích během live streamu (ať už na Facebooku, nebo na YouTube). Odpovědí se dočkáte v druhé, diskuzní části pořadu.
Scukneme se na Kafi a marketingu?
Dejte nám vědět, jestli na Kafe a marketing dorazíte. Na vás i našeho hosta se těšíme ve středu 30. března v 18:00. Vstup je zdarma.
0 komentářů k zobrazení