

9. 3. 2023
Bylo nebylo, v malebné zemi za několikero horami začala pouť jednoho odvážného poutníka. Ten nevěděl, kam ho cesta zavede, a tak pro jistotu průběžně odhazoval drobečky, aby v případě potřeby snadno trefil domů. To může být nejen úvod pohádky, ale i popis surfování z rané éry internetu.
Přečíst článek



1. 3. 2023
SEO novinky za únor 2023 přinesly mnoho zajímavého. Google představil vlastní chatbot Bard […]
Přečíst článek



1. 2. 2023
V oblasti optimalizace pro vyhledávače se od našeho posledního souhrnu stalo opravdu hodně. Přinášíme vám výběr toho nejzajímavějšího, co by vám rozhodně nemělo uniknout.
Přečíst článek



25. 10. 2022
Nákupní cyklus je důležitým faktorem, který byste měli zohlednit ve své e-mail marketingové strategii. Pokud tedy chcete, aby dobře fungovala. Když nejprve pochopíte cestu zákazníka, bude snazší definovat cíle a naplno využívat potenciál e-mailingového nástroje.
Přečíst článek



21. 10. 2022
V oblasti optimalizace pro vyhledávače se od našeho posledního souhrnu stalo opravdu hodně. Přinášíme vám výběr toho nejzajímavějšího, co by vám rozhodně nemělo uniknout.
Přečíst článek



5. 10. 2022
Statistiky ukazují, že až 63 % marketérů v rámci propagační kampaně spolupracuje s deseti a více influencery. Výstupy z těchto kolaborací pak používají nejen pro sociální sítě, ale i další komunikační kanály. Jak využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?
Přečíst článek



9. 9. 2022
Návratnost investic (anglicky „return on investments“, často uváděná jen pod zkratkou ROI) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné.
Přečíst článek



29. 8. 2022
V minulém článku jsme si podrobně představili jednu z nejdůležitějších metrik e-mail marketingu – tempo rozšiřování seznamu kontaktů. Dnes na něj navážeme a ukážeme vám, jak můžete sbírat kontakty, které následně prostřednictvím svých kampaní oslovíte.
Přečíst článek



19. 8. 2022
Tempo rozšiřování seznamu (anglicky „list growth rate“) je důležitou metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli nejen při posuzování, jestli byla kampaň úspěšná, či nikoliv, ale také při hodnocení e-mail marketingu jako celku. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné.
Přečíst článek



5. 8. 2022
Míra vrácení (anglicky „bounce rate“, často uváděná jen pod zkratkou BR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst článek



29. 7. 2022
Konverzní poměr (anglicky „conversion rate“, často uváděný jen pod zkratkou CR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst článek



11. 7. 2022
Míra prokliku (anglicky „click-through rate“, často uváděná jen pod zkratkou CTR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst článek
