Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.
Dynamická složka webu, do které přidáváme aktuální obsah. Používáme ho v obsahovém marketingu a i jiných […]
Číst více

Text, který je prokliknutelný a tvoří hypertextový odkaz – buď na jinou vnitřní stránku, […]
Číst více

Text, který se vkládá do atributu alt v HTML kódu k obrázku a který popisuje slovně, […]
Číst více

Alternativní text je část zdrojového HTML kódu používaný jako atribut například u obrázků, který […]
Číst více

Program affiliate marketingu (nebo také partnerského marketingu či provizního systému) spočívá v propagaci produktů či služeb […]
Číst více

Nástroj, který dokáže zobrazit hledanost klíčového slova či fráze ve vyhledávači Google. Používá se […]
Číst více

Marketingová metoda umožňující porovnat efektivitu více variant téhož marketingového nástroje, která má za […]
Číst více

Způsob, jak přesměrovat původní stránky na nové stránky. Kód 301 znamená, že požadovaná […]
Číst více
