skip to Main Content

Sociální sítě

Stránky, kde si každý může založit svůj profil a sdílet různé věci s ostatními. Stále důležitější složka internetového marketingu. Obsah na nich se rychle šíří. V ČR jsou nejrozšířenější Facebook, Google+, Twitter a LinkedIn.

Číst více

Sitemap (mapa stránek)

Soubor, který má napomoci internetovým vyhledávačům vyznat se na webové stránce. Nejčastěji to bývá XML soubor, podmínka to však není.

Číst více

Search Engine Optimization (SEO, optimalizace pro vyhledávače)

Smyslem SEO je umístit konkrétní webovou stránku co nejvýše ve výsledcích vyhledávání a přivést z vyhledávačů co nejvíce kvalitních návštěvníků. Metody SEO jsou například publikování zajímavého obsahu (obsahový marketing), linkbuilding, používání vhodných klíčových slov atd.

Číst více

RSS čtečka

Program nebo webová služba, která umožňuje uživatelům přihlásit se k odběru novinek či komentářů z webu, který nabízí tento RSS zdroj.

Číst více

Relevance

Relevance při optimalizaci pro vyhledávače (SEO) ukazuje, jak je nějaký web vhodný pro umístění vhodného odkazu. Důležitá je tematičnost.

Číst více
Back To Top