Správa firemního blogu
Pravidelná publikace článků na vašem blogu upevní vaši pozici odborníka v oboru. Získáte tak důvěru návštěvníku vašich webových stránek a budete v jejich očích působit důvěryhodněji. Zvýšíte tak šanci na to, že si u vás objednají produkt nebo službu, kterou poskytujete.
Blogové příspěvky, které budete cílit na konkrétní klíčová spojení, se navíc mohou umístit na vysokých příčkách ve výsledcích vyhledávání. Studnice témat pro každý obor je přitom prakticky nevyčerpatelná. Mimo jiné získáte i obsah, který můžete umístit do newsletterů, na sociální sítě apod.
Správa firemního blogu od Včeliště – přenechte ji profesionálům
Připravit publikační plán, hledat vhodná témata i klíčová slova, napsat článek, provést korekturu, vybrat vhodnou grafiku, provést publikaci, vymyslet způsoby propagace… Vést kvalitní firemní blog žádá značnou časovou investici. Pokud ho však svěříte do rukou Včeliště, nemusíte se prakticky o nic starat.
Do tvorby blogových příspěvků zapojíme celý marketingový tým. Obsahový stratég navrhne a schválí s vámi témata, copywriter je přetaví ve funkční text (včetně formátování textu a s ohledem na SEO) s vhodně zvolenou výzvou k akci. Článek následně projde profesionální korekturou, grafik připraví propracované vizuální podklady. Před publikací si s vámi opět vše schválíme. Příspěvek následně na vybraných kanálech zpropagujeme a budeme měřit jeho efektivnost.
Jak správa firemního blogu od Včeliště probíhá
Typy článků, které pro váš firemní blog můžeme připravit
Proč psát blog?
Stanete se autoritou ve svém oboru
Blog je skvělým místem, kde se můžete věnovat tématům, která vaše zákazníky opravdu zajímají. Budujete si tak jméno profesionálů, na které se uživatelé obrátí, kdykoliv budou mít jakýkoliv problém nebo budou chtít uskutečnit konverzi. Takto to děláme na e-shopu Gallagher.cz.
Získáte prostor pro komunikaci s fanoušky
V příspěvku na blogu se můžete věnovat nadčasovým tématům, vést rozhovory s předními osobnostmi z vašeho oboru nebo řešit aktuální problémy návštěvníků. Možností je nespočet. Vám stačí vyřešit to, jaký formát blogu bude vám i vašim fanouškům vyhovovat.
Například pro Speciální Zahradnictví jsou roční období evergreenem, který vždy přitáhne mnoho čtenářů. Říkáte si, že pro váš obor nelze témata pro blog vymýšlet? Ozvěte se nám, přesvědčíme vás o opaku.
Pomůže vám k dosažení cílů
Každý článek, který na blogu publikujete, musí mít stanovený cíl. K jeho dosažení vám pomohou vhodně zvolené výzvy k akci. Má návštěvník objednat produkt? Má se zapsat k odběru newsletteru? Ve Včelišti vám pomůžeme jak s výběrem CTA, tak s jeho realizací.
Jak se ostatním líbí spolupráce s námi
Není co vytknout. Po roce perfektní spolupráce se blog, na kterém bylo evidentní „moje trápení se“, stal nedílnou a reprezentativní částí e-shopu. Sdílení na soc. sítích s přípravou grafiky a propagace je samozřejmou součástí spolupráce. Komunikace e-shopu je nyní jednotnější. Nemohu jinak, než určitě doporučit.
Na základě obsahové strategie jsme v prvních krocích její realizace přenechali Včelišti správu našeho blogu. Naučili jsme se tak, jak publikovat kvalitní obsah na míru našim cílovým skupinám. Do dnes ze všech jejich doporučení vycházíme a blog nám skvěle prosperuje.
Spolupráce nad tematickými články z oblasti mobilních telefonů je pro nás velmi přínosná a velmi oceňujeme profesionální přístup copywriterů, kvalitu dodávaných textů a bezproblémové dodržování časového harmonogramu. Spolupráce běží jako na drátkách a celkově jsme nadmíru spokojeni. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci!
Včeliště nám dlouhodobě pomáhá s obsahovým marketingem. Vytvořilo pěkný a funkční magazín a již několik skvělých e-booků. Cokoliv se stane a zeptám se, lidé ze Včeliště mi rychle odpoví a navrhnou řešení. Copywriterky píší články jako kdyby byly profesionální indoor pěstitelé rostlin, spolupráce se mi líbí.