skip to Main Content
podcast1

10 kroků ke spuštění úspěšného webu – Podcast 10

V dnešním sólo podcastu se můžete těšit na rozebrání 10 kroků, kterými by měl při plánování a spouštění projít každý web. Je určený pro všechny, kteří právě spouští nový webový projekt nebo v budoucnu nějaké internetové stránky možná spouštět budou. V 37 minutách se dozvíte, na co při spouštění webu nezapomenout, jak je která fáze náročná, jak dlouho trvá a spoustu dalších užitečných informací. Podcast vám také prozradí některé šikovné nástroje, které v různých krocích využijete. Letní vydání včelího povídání je tu, račte stisknout tlačítko přehrát.

Přečíst celý článek

Jak aplikovat metodu GTD do obsahového marketingu

Během června a prvních článků července jsme se seznámili se základy obsahového marketingu. Dozvěděli jste se, že obsahový marketing je především o důkladném plánování procesů. Výsledkem a zároveň srdcem či motorem obsahového marketingu je obsahová strategie. Nedávno jsme vám také poradili, jak byste měli postupovat při budování obsahového týmu a na co si dát pozor při výběru jeho základní složky – autorů. Co ale dál?

Přečíst celý článek
Back To Top