skip to Main Content
Co by měl umět copywriter.

Copywriting není jen o psaní: 5 věcí, které by měl perfektně ovládat ideální copywriter

V současné době existuje poměrně zidealizovaná představa o tom, jak správný copywriter vypadá. Ve Včelišti jsme se ale zkusili na toto povolání podívat z jiného úhlu a došli jsme k 5 dalším schopnostem, které by měl copywriter mít. Je nám jasné, že těch dodatečných schopností může být více. Ostatně, klidně nám je do komentáře napište.

Přečíst celý článek
podcast

7 chyb, kterými trpí i váš web, z pohledu copywritera – Podcast 14

V tomto v pořadí už čtrnáctém podcastu se díváme na zoubek textům na webech a nejčastějším chybám, které vídáme na různých internetových stránkách, a to z pohledu copywritera. Dozvíte se, jakými nedostatky trpí možná i vaše texty na webu, a jak to napravit. S tématem mi pomůže naše copywriterka Petra Malá.

Přečíst celý článek
copywriting

Hyperkorektnost v textech aneb Toto „by jste“ dělat neměli

Jazykovědci šílí, v češtině zainteresovaná laická společnost si poklepává na čelo. Když se gramatickými a pravopisnými chybami hemží fóra a diskuze, kam chodí diskutovat celé spektrum lidí s nejrůznějšími úrovněmi ovládnutí mateřského jazyka, dá se to ještě do jisté míry pochopit. Jakmile se však chyby objeví v odborných, marketingových nebo jiných oficiálních textech, jde zpravidla o faux-pas a znemožnění se před čtenáři. V následujících řádcích se nebudeme věnovat obligátnímu i/y. Ačkoli je mezi námi už od 30. let minulého století, fenoménem doby se stává až teď, a to především ve spojitosti s rozvojem psané komunikace. Hyperkorektnost.

Přečíst celý článek

Copywriterská sebevražda aneb co vás stoprocentně „sestřelí“ z výsluní

Svět copywritingu je poměrně komplikovaný a nepředvídatelný. Stačí jeden jediný přešlap nebo nešvar a z vyhledávaného pisálka se může rázem stát živnostník, v tom horším případě čerstvý absolvent nebo maminka s malým dítětem bez práce, příjmu a zakázek. Co vás může z pomyslného copywriterského výslunísestřelit“ a čemu se proto při psaní svých textů vyhnout? To bude obsahem následujících řádků.

Přečíst celý článek

7 frází, kterými své zákazníky rozhodně nezaujmete

Po sérii stylistických a gramatických článků jsem se rozhodla opětovně rozvířit „vody copywriterské“ a několik dalších příspěvků věnovat právě této problematice. V dnešním článku se proto zaměřím na sedm specifických frází, které by váš copywriter v textu určeném zákazníkům rozhodně neměl používat. Ačkoli může být jeho prvotní myšlenka bohulibá, ve finále vám zákazníky spíše odláká, nežli přitáhne. Zajímá vás tedy, o jaké fráze se jedná?

Přečíst celý článek

Shrnutí – 18 březnových příspěvků na blogu Včeliště

Jaro nám klepe na dveře a na náš blog to má pravděpodobně blahodárný účinek. Stále pro vás pravidelně píšeme články. A stále držíme vysokou laťku kvality. Posuďte sami březnovou úrodu osmnácti následujících šťavnatých kousků. Kromě našeho stálého tématu a korektorského okénka jsme si pro vás tentokrát přichystali dvě nabídky. Jednak hledáme další posilu do našeho včelího týmu a jednak jsme se rozhodli, že blog otevřeme případným zájemcům o kvalitní guest posting. Kvalitního obsahu totiž není nikdy dost. Přesvědčte se sami.

Přečíst celý článek
Back To Top