skip to Main Content

Včeliště hledalo nového copywritera

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ BYLO ÚSPĚŠNĚ UKONČENO

Děkujeme všem zájemcům, kteří se nám do výběrového řízení přihlásili. Na základě vypracovaných zkušebních zadání, ukázek textů a zkušeností jsme vybrali novou kolegyni. 

———————————————————–

 

Klienti se kupí a my hledáme do týmu novou posilu na pozici copywritera na poloviční úvazek. Přidej se do mladého týmu naší marketingové agentury specializující se na obsahový marketing. Na Včelišti můžeš pracovat na dálku a zároveň si být s kolegy blízko. Jestli umíš skvěle psát prodejní texty a články, máš v malíčku pravopis, gramatiku a stylistiku, dokážeš pracovat samostatně a nebojíš se ponořit do rozličných témat, ozvi se nám. Rádi tě přijmeme mezi sebe.

Přečíst celý článek
Odlište Svůj E-shop Pomocí Popisků Produktů.

Jak psát texty na e-shopu, abyste se odlišili od konkurence a více prodávali

Texty klasického e-shopu tvoří z velké části popisy produktů, v malé míře pak popisy kategorií a dalších obsahových podstránek. Kdo investuje do obsahového marketingu, může mít obsahu mnohem více. Já se ale v následujícím článku zaměřím na to, jak vylepšit základní texty v e-shopu, a na nejčastější chyby, které majitelé e-shopů při přípravě popisků a obsahu dělají. Důležitá pravidla vám zkusím ilustrovat na příkladech Shoptet obchodů.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít