Patříte mezi zkušené nebo začínající copywritery? Milujete hru se slovy a texty jsou vaším denním chlebem? Pak určitě nepohrdnete naším novým e-bookem, který je výsledkem několika dlouhých týdnů tvrdé práce! Připravili jsme pro vás přes 80 stran užitečných tipů, praktických informací, ale i rad zkušených copywriterů, kteří povýšili psaní na uměleckou disciplínu.
Tento e-book ocení každý, komu není naše mateřština cizí, chce přilákat nové čtenáře a zákazníky nebo s autorskou činností teprve začíná a neví, co všechno tato královská disciplína obnáší. Tvorba kvalitních a obsahově vyvážených textů je pro někoho pouhopouhou zábavou, pro jiného celoživotním posláním. Na kterou stranu oné pomyslné barikády se řadíte vy?
Víte, že slova jsou vůbec tím nejpřesvědčivějším prostředkem současnosti a že pomocí nich dokážete přesvědčit prakticky kohokoli k čemukoli? Stačí jen vědět, jak volit správné obraty a kterak je vedle sebe skládat. A právě tomuto umění bude věnována první část našeho e-booku. Poradíme vám, jak kvalitně texty sepsat, čeho se naopak vyvarovat a na co klást extrémní důraz. Jednotlivé kapitoly jsou tematicky členěny do větších celků a poskytují ucelený pohled na problematiku copywritingu.
Ovšem nenechte se mýlit. Náš e-book není určen výlučně copywriterům, inspiraci, ale i praktické rady při výběru copywritera v něm naleznou všichni, kdo se zajímají o kvalitní obsahový marketing a činnosti s ním spojené.
Úvodní kapitoly e-booku jsou určeny zejména začínajícím copywriterům, jež se chtějí zařadit k úspěšným autorům. Aby svého cíle dosáhli, musí svůj písemný projev vyšperkovat do posledního detailu. K tomu jim pomůže přehled nejčastějších gramatických a stylistických chyb, ale i tipy na persvazivní techniky, kterými mohou své čtenáře dostat tam, kde je doopravdy chtějí mít.
Další kapitoly jsou věnovány samotnému procesu výběru copywritera, který se v žádném případě nevyplatí podceňovat. Pokud byste totiž sáhli „vedle“, může se vám nekvalitní copywriter pořádně prodražit. Proto vám poradíme, jak kvalitního copywritera vybrat a především, co všechno by měl takový profesionální pisálek ovládat.
Závěr tohoto e-booku je potom věnován speciálním tipům a radám, které ocení jak začínající copywriteři, tak jejich zkušenější kolegové. Tak či tak se ale máte na co těšit!
Stáhněte si náš zbrusu nový e-book, který jsme pro vás napěchovali vším, co jste chtěli o kvalitním copywritingu vědět, a třeba už dnes se zařaďte mezi uznávané copywritery nebo známé autory! Nechte se vtáhnout do unikátního světa copywritingu a zjistěte, proč je pro řadu copywriterů jejich tvorba nikoli prací, ale jedinečným posláním, jež je naplňuje v celé své šíři! A mimochodem – víte, že slůvko „ultimátní“ čeština vůbec nezná? Proč jsme ho tedy použili, a to dokonce rovnou do titulku našeho e-booku? Protože jsme přeci rebelové a ne nějací konzervativní jazykovědci! 🙂
Populární příručka pro copywritery vám prozradí, jak získat první zkušenosti, se kterými prohřešky se dennodenně setkáváme.
Žádný komentář k zobrazení