skip to Main Content

7 způsobů efektivního budování e-mailové databáze

V následujícím článku se podíváme na způsoby, jakými můžete efektivně a dlouhodobě budovat svoji e-mailovou databázi. Budování kvalitní databáze e-mailů by mělo být cílem každého podnikání na internetu. Pokud zatím e-maily žádnou cestou nezískáváte, je tento článek ideální příležitostí, jak to můžete rychle napravit. V první řadě byste ale měli mít jasno, proč byste e-maily měli sbírat a jaké výhody vám to vůbec přinese.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších listopadových infografik

Každý týden na našich webových stránkách Českéinfografiky.cz a Nejinfografiky.cz publikujeme nové a nové zajímavé infografiky z Čech a z ciziny. V tomto souhrnném článku naleznete stejně jako v říjnu a v září výběr 5 nejpovedenějších infografik za poslední měsíc, tedy tentokrát listopad. Které infografiky nás tento měsíc nejvíce „dostaly“?

Přečíst celý článek

Shrnutí – 14 listopadových článků na blogu Včeliště

Na blogu Včeliště jste měli v průběhu listopadu možnost si přečíst celkem 14 zajímavých článků. Pro ty z vás, kteří si je nestihli přečíst všechny, jsme připravili jako obvykle pravidelné měsíční shrnutí naší práce. Pojďme se teď společně ve zkratce podívat na výsledky naší listopadové práce na blogu. Listopad byl především měsíc úspěšných případových studií obsahového marketingu a tipů pro efektivní e-mail marketing.

Přečíst celý článek

Jak pomocí e-mailového a obsahového marketingu zvýšit konverzní poměr na 35 %

Lékařská společnost Elsevier se rozhodla, že začne při shánění nových poptávek využívat nové dvě moderní strategie online marketingu. V této případové studii se dozvíte, jak společnosti Elsevier pomohl e-mailový marketing a obsahový marketing zvýšit konverzní poměr e-mail marketingu na 35 %. Cílem společnosti Elsevier bylo získat nové a kvalitní odběratele jejich služeb.

Přečíst celý článek

6 nebezpečných praktik e-mail marketingu

V předchozích článcích jsem vám popisoval různé praktiky pro úspěšný e-mail marketing. Pojďme si je zopakovat – opakování není nikdy dost. Nejprve jste měli možnost se dozvědět, proč je výhodné dělat e-mail marketing společně s obsahovým marketingem.  Dále jsem vám představil jednotlivé typy marketingových e-mailů. Ve třetím článku o e-mail marketingu jsme probrali nákupní cyklus vašich zákazníků a jakou roli v něm hraje e-mail marketing.

Než začnete tvořit konkrétní e-maily, měli byste mít vybraný nástroj (software) pro rozesílání. Před přípravou každého e-mailu potom zkontrolujte, zda neobsahuje copywriterské nebo designerské chyby.

Přečíst celý článek

Proč je pro e-mail marketing důležité A/B testování

Jednou z největších výhod e-mail marketingu je dostupná možnost poměrně přesného testování a tedy dlouhodobé optimalizace všech důležitých metrik, každého e-mailu ve váš prospěch. Než vám v tomto článku představím své tipy na to, co a jak testovat, je nutné si uvědomit základní pravidlo testování e-mailů: jednotlivé testování a jejich výsledky nemůžete zobecnit na všechny kampaně, se kterými pracujete.

Každá databáze e-mailů je zcela unikátní – to, co platí na jeden list, nemusí vůbec platit pro druhý. Navíc, databáze se mění a rostou. Přibývají do nich noví uživatelé a ti staří se odhlašují. Každá databáze je živoucí organismus. Z testování e-mail marketingových kampaní se tak stává činnost dlouhodobá, ve které máte pořád prostor ke zlepšování a k neustálému posunu kupředu. Když ovšem znáte způsoby a víte, co a jak testovat.

Přečíst celý článek
Back To Top