Prokrastinace – zhouba copywritera
Prokrastinace – zrádné slovo, které se v dnešní moderní a značně uspěchané době skloňuje více, než je možná zdrávo. Co to vlastně ta prokrastinace je? Nemoc, nebo jen chvilkové rozpoložení mysli? Jak poznáte člověka, který trpí prokrastinací a existuje vůbec nějaký osvědčený způsob, jak naopak odhalit osobu, která jednoduše odkládá povinnosti na pozdější dobu jen proto, že se jí zrovna teď do ničeho nechce?
Jak vybrat toho nejlepšího copywritera? 5 praktických rad pro vás!
„To je v pohodě, tu tiskovku si napíšu během víkendu.“ „Ne, kvůli jednomu článku přece nebudeme najímat externistu!“ „Jo, texty na úvodku dám do kupy během středy, nemusíš mi to připomínat dvacetkrát!“ „Na co nové texty? Vždyť originální popisky máme od výrobce!“
Že se ve výše uvedených řádcích poznáváte? Nebo jste se jednoduše přistihli při podobných myšlenkách? Pak součástí týmu vaší firmy s největší pravděpodobností není ani jeden profesionální copywriter. Ačkoli se může v mnohých případech zdát, že najímat novou pracovní sílu do již zaběhnuté firmy je zbytečné, ve skutečnosti můžete s novým copywriterem získat víc, než jen kvalitní texty. Máme pro vás 5 praktických rad a tipů, díky nimž skončí váš výběr copywritera nevídaným úspěchem.
Copywriting není jen o psaní: 5 věcí, které by měl perfektně ovládat ideální copywriter
V současné době existuje poměrně zidealizovaná představa o tom, jak správný copywriter vypadá. Ve Včelišti jsme se ale zkusili na toto povolání podívat z jiného úhlu a došli jsme k 5 dalším schopnostem, které by měl copywriter mít. Je nám jasné, že těch dodatečných schopností může být více. Ostatně, klidně nám je do komentáře napište.