skip to Main Content

Jak na obsahový audit krok za krokem: Přihlaste se do nového online kurzu

Máte web, ale nepřináší vám zákazníky tak, jak jste očekávali? Nebo vám nefunguje SEO podle vašich představ? Ztrácíte se v tom, jaký obsah máte, a nejste si jisti, v jaké je kondici, co vám přináší zákazníky a co je potřeba aktualizovat? Odhalte, v čem je zakopaný pes, a zaměřte se na audit obsahu, který jako značka tvoříte. Obsah je totiž král, který by měl vést váš online boj s konkurencí.

Kde a jak ale s analýzou obsahu začít, aby byla efektivní a nezabrala vám příliš mnoho času? Právě to vám prozradíme v našem novém online kurzu na Akademii Včeliště. Přihlaste se a zjistěte od našeho obsahového stratéga a zakladatele Včeliště Josefa Řezníčka, jak si připravit přehledný obsahový audit. Celý proces si společně projdete krok za krokem za pouhé dvě hodiny.

Kurz Obsahový audit je vhodný pro každého, kdo chce dělat strategický marketing

Obsahový audit je nepostradatelný pomocník, pokud chcete uspět v obsahovém marketingu a získávat více zákazníků prostřednictvím SEO. Díky obsahovému auditu zjistíte, jaký obsah máte, v jaké je kondici, jak ho upravit, vylepšit nebo zda by nebylo nejlepší něco úplně odstranit. Získáte tak přehled o veškerém obsahu, který jste doposud vytvořili, poznáte jeho silné a slabé stránky a zjistíte, co můžete udělat pro to, abyste měli lepší obsah než konkurence.

Co konkrétně vám obsahový audit ukáže?

  • Jaká témata už máte zpracovaná a jakým byste se ještě mohli věnovat.
  • Které podstránky na webu jsou úspěšné v přirozených výsledcích vyhledávání.
  • Kterým stránkám se v rámci SEO nedaří a proč.
  • Který obsah je problematický a jak ho upravit, aby byl uživatelsky přívětivý.
  • Kde vám chybí výzvy k akci.
  • Na jaký obsah se zaměřit, protože přinese nejvíc tržeb, a co naopak nechat na později.
  • Který obsah je potřeba aktualizovat nebo vylepšit.

Udělejte si přehled o svém obsahu

Zjistěte, které kusy obsahu vám přinášejí nejvíce zákazníků, které byste měli vylepšit a jaký obsah vám ještě chybí, abyste podpořili své SEO. Zapište se do online kurzu obsahového auditu.

Kdy se vám bude kurz Obsahový audit hodit?

V kurzu se ve 14 lekcích naučíte, jak provést audit obsahu na webu, sociálních sítích, ale i v offline prostředí, ať jde o jakoukoliv formu obsahu – od blogových článků přes pdf soubory a případové studie po videa nebo příspěvky na sociálních sítích. Díky těmto znalostem budete schopni vytvořit si přehlednou tabulku obsahu, která vám přijde vhod, pokud:

  • chcete uspět v obsahovém marketingu a jít na to strategicky,
  • chcete více zákazníků z vyhledávačů a zjistili jste, že upravit titulek, zmenšit obrázek či označit nadpis H1 pro dobré SEO nestačí,
  • chcete udělat úspěšný redesign stránek místo bezvýznamných změn grafiky a barev,
  • chcete snížit cenu za reklamu,
  • chcete opravdu zvýšit konverzní poměr a jste ochotni zasáhnout do struktury stránek a obsahu jako takového.

Co je součástí kurzu?

Kurz je postavený na více než 10 letech praxe, desítkách obsahových auditů a nabízí srozumitelný návod včetně praktických příkladů. Součástí je také rozsáhlá vzorová tabulka obsahového auditu, kterou můžete následně ihned využít. V jednotlivých lekcích se dozvíte:

  • Co je to obsahový audit a kdy dává smysl ho dělat.
  • Jak obsahový audit probíhá.
  • Jak si stanovit cíle a rozsah auditu.
  • Jak připravit seznam všech kusů obsahu.
  • Jak se liší základní, strategický, UX a SEO obsahový audit.
  • Jak pracovat s tabulkami a jak párovat data.
  • Jak audit vyhodnotit a naplánovat činnosti z něj plynoucí.
  • Jak změřit, co vám obsahový audit přinesl.

Kurz je vhodný jak pro začátečníky, tak i marketingové specialisty, kteří v něm najdou podnětné tipy a pokročilé techniky.

Cena kurzu je 3 900 Kč. Absolvovat ho můžete vlastním tempem a ke všem lekcím budete mít po zakoupení kurzu neomezený přístup. Do měsíce od zakoupení kurzu budete mít navíc možnost absolvovat s námi konzultaci zdarma.

Připravte si vlastní obsahový audit s naší pomocí

Přihlaste se do online kurzu obsahového auditu a získejte cenný přehled veškerého vámi vytvořeného obsahu. Obsahový audit vám ukáže, co a jak vylepšit, abyste získali náskok před konkurencí.

Sdílejte:

Zakladatel projektu Včeliště. Pracuje na mnoha českých i zahraničních projektech, pro které zajišťuje optimalizaci pro vyhledávače.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top