
Podzimní menu marketingových konferencí je opravdu pestré. Každá z akcí přináší pořádnou porci novinek, zajímavostí a faktů ze světa e-commerce. Přečtěte si, na jaká témata a řečníky se můžete těšit, a ověřte si, která konference bude pro vás ta pravá.
Program Shopcampu je tak nabitý, že bude probíhat ve dvou přednáškových sálech a třech workshopových místnostech. Řečníci budou velmi konkrétní, podělí se s vámi o své know-how a bezpochyby přinesou spoustu inspirace pro váš byznys. Namátkou vybíráme z programu:
Přednášky zabrousí také do témat jako budování značky, vztah psychologie a marketingu, objednávkový proces a mnohých dalších.
V rámci workshopů se můžete těšit například na tvorbu produktových reels nebo UGC či praktické návody, jak na uživatelské testování nebo SEO prioritizaci.
Kdy: 12. 9. 2024
Kde: FA & FIT ČVUT, Thákurova 9, Praha
Také E-commerce day to opět rozjede ve velkém. Čeká nás 18 tematických přednášek, 10 praktických workshopů a zhruba 20 poradenských stánků. Ve dvou přednáškových sálech a dvou workshopových místnostech se supermoderním vybavením se dozvíte například:
Kromě přednášek a workshopů můžete absolvovat také afterparty, jejíž součástí bude organizovaný networking.
Kdy: 21. 9. 2024
Kde: Courtyard by Marriott, Holandská 12, Brno
E-commerce day má svou slovenskou odnož, kde se také můžete těšit na workshopy, poradenské stánky a hlavně dvacet přednášek na různá témata z oblasti e-commerce.
Například Adam Ryba se zaměří na metody a techniky, kterými lze v zákaznících vyvolat kýžené emoce. Andrea Podstrelencová ukáže, že každý z nás může vytvořit úspěšný e-commerce příběh, a Milan Markovič pomůže vytvořit kreativní strategii.
Zajímat vás nejspíš budou také tři pilíře, které nakopnou růst vašeho byznysu, nebo výsledky velkého testu CZ/SK e-shopů, který odhalil, jak e-shopy komunikují se zákazníky a v čem nejčastěji chybují. Působíte-li na slovenské e-commerce scéně, rozhodně si tuto konferenci nenechte ujít. Majitelé a zaměstnanci e-shopů za vstupenku neplatí, ale i agenturní či freelance marketéři (a další specialisté) si mohou dopřát nějakou tu výhodu.
Kdy: 17. 10. 2024
Kde: Vienna House Easy, Galvaniho 16880/28, Bratislava
Konference Mobile Marketing Forum je zaměřena na nejnovější trendy v mobilním marketingu a novinky ze světa mobilních aplikací. Mezi tématy konference tedy najdete:
Z řečníků vybíráme například Denisu Hrubešovou z Forendors nebo Václava Hrušku z GroupM Nexus.
Pokud vás zajímají možnosti propagace a monetizace mobilních aplikací a obsahu v mobilních zařízeních, rozhodně si tuto konferenci nenechte ujít.
Kdy: 24. 9. 2024
Kde: Galerie kavárny Louvre, Národní 22, Praha 1
Po letní pauze se můžete těšit na další neformální marketingový rozhovor u dobré kávy. Tentokrát bude tématem UGC, tedy obsah generovaný uživateli, a povídat si s námi přijde Helena Marie-Anna Szostková.
Helena je zkušený UGC tvůrce a zároveň kouč. Kromě toho, že připravuje obsah pro značky jako Oral-B, Zásilkovna nebo Bolt, má také svůj vlastní webinář Nejčastější mýty a lži o UGC.
V UGC marketingu je jako ryba ve vodě, dokonce stála na obou březích – jako tvůrce i jako UGC koordinátor ve firmě – takže nám bez problémů dokáže odpovědět například na tyto otázky:
Kdy: 26. 9. 2024
Kde: Crepes&Coffee, Střelničná 1680/8, Praha 8
Jak název napovídá, konference ContentX se zaměřuje na obsah – jeho tvorbu, řízení i vyhodnocování, od textů přes sociální sítě až po AI a další moderní technologie. Konference je rozdělena na tři tematické bloky:
Čekají vás také workshopy, z nichž jsme vybrali:
A jako pomyslnou třešničku na dortu nabízí ContentX možnost využít hlídání vašich dětí v dětském koutku.
Kdy: 2. 10. 2024
Kde: WPP Campus, Bubenská 1477/1, Praha 7
Téma jubilejního 10. ročníku konference Brand Management zní Married to Creativity. Program je rozdělen do dvou dnů, přičemž první den (ve středu) proběhne „pouze“ workshop Creativity on Mars pro 20 odvážných. Workshop povede Milan Šemelák a jeho cílem bude jít nad rámec velkých slov a dosáhnout prostoru, kde se rodí skutečná kreativita.
Hlavní čtvrteční program bude rozdělen do tří bloků:
Hlavní hvězdou konference je bezpochyby sir John Hegarty, jediný šlechtic mezi kreativci, který se na globální reklamní scéně pohybuje více než 60 let.
Kdy: 2.–3. 10. 2024
Kde: Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4
Podtitul konference E-business Forum zní Jak efektivně řídit e-shop, abyste na tom vydělali vy i vaši zákazníci, což je svatý grál každého e-shopaře. Ve dvou sálech si můžete poslechnout nejen přednášky, ale také velkou debatu několika osobností české e-commerce scény.
Mezi přednáškami jubilejního 15. ročníku najdete například tato témata:
Kdy: 3. 10. 2024
Kde: Centrum současného umění DOX, Poupětova 793/1, Praha 7
Tradiční konference o datech a analytice letos zahrnuje 12 praktických přednášek, které se budou věnovat webové i ne-webové analytice, data science a business intelligence v roce 2024. Vybrat si můžete mezi celodenním prezenčním a celodenním online vstupem.
Nenechte se odradit zdánlivě technickým zaměřením; přednášky nejsou vhodné jen pro analytiky, ale také pro markeťáky, agenturní i freelance konzultanty, marketingové manažery a provozovatele webů či e-shopů.
Kdy: 24. 10. 2024
Kde: Pivovar Staropramen, Nádražní 43/84, Praha 5
Na letošním Foru Media jako obvykle vystoupí zástupci největších evropských i světových značek, kreativní šéfové a stratégové agentur, manažeři světových médií i profesoři prestižních univerzit. Zastřešujícím tématem bude umělá inteligence a způsoby, jimiž ovlivňuje všechny stránky komunikace.
Každý z pěti sálů bude mít jiné tematické zaměření:
V posledním sále budou probíhat workshopy, které postupně pokryjí celé obsahové spektrum konference.
Forum Media 2024 letos uvede také nové formáty:
Kdy: 7. 11. 2024
Kde: O2 universum, Českomoravská 2345/17, Praha 9




Žádný komentář k zobrazení