skip to Main Content

Marketingové konference, které ještě stihnete v roce 2024

Podzimní menu marketingových konferencí je opravdu pestré. Každá z akcí přináší pořádnou porci novinek, zajímavostí a faktů ze světa e-commerce. Přečtěte si, na jaká témata a řečníky se můžete těšit, a ověřte si, která konference bude pro vás ta pravá.

Shopcamp

Program Shopcampu je tak nabitý, že bude probíhat ve dvou přednáškových sálech a třech workshopových místnostech. Řečníci budou velmi konkrétní, podělí se s vámi o své know-how a bezpochyby přinesou spoustu inspirace pro váš byznys. Namátkou vybíráme z programu:

  • Ondřej Machala prozradí, jak v Ovečkárně zautomatizovali expedici, díky čemuž zvládnou odbavit třikrát více objednávek. 
  • Radka Breitzetelová a Aneta Abelová ukážou, jak Vuch maximalizoval tržby z e-mailingu.
  • Vladimír Šandera ze Smartsuppu zase odhalí, jak zvýšit konverzní poměr e-shopu díky AI.
  • Martin Kudrna a Jan Coufal z bikero.cz představí Františka, ideálního zákazníka jejich e-shopu, a prozradí, jak ho definují a jak František ovlivňuje každodenní rozhodnutí.

Přednášky zabrousí také do témat jako budování značky, vztah psychologie a marketingu, objednávkový proces a mnohých dalších.

V rámci workshopů se můžete těšit například na tvorbu produktových reels nebo UGC či praktické návody, jak na uživatelské testování nebo SEO prioritizaci. 

Kdy: 12. 9. 2024

Kde: FA & FIT ČVUT, Thákurova 9, Praha

E-commerce day

Také E-commerce day to opět rozjede ve velkém. Čeká nás 18 tematických přednášek, 10 praktických workshopů a zhruba 20 poradenských stánků. Ve dvou přednáškových sálech a dvou workshopových místnostech se supermoderním vybavením se dozvíte například:

  • Jak Tomáš Arsov vybudoval oblíbenou značku Tomas Arsov Hair Care.
  • Jak překonat právní nástrahy provozu e-shopu (Roman Tomek, advokát).
  • Jak analyzovat a interpretovat data, identifikovat problémy a optimalizovat výkonnost e-shopu (Matěj Srna, CEO Bytec.com).
  • Jak v rámci retence pracovat s e-mailingem (Ondřej Ratajský, Marketing Team Leader).

Kromě přednášek a workshopů můžete absolvovat také afterparty, jejíž součástí bude organizovaný networking.

Kdy: 21. 9. 2024

Kde: Courtyard by Marriott, Holandská 12, Brno

E-commerce Bratislava

E-commerce day má svou slovenskou odnož, kde se také můžete těšit na workshopy, poradenské stánky a hlavně dvacet přednášek na různá témata z oblasti e-commerce. 

Například Adam Ryba se zaměří na metody a techniky, kterými lze v zákaznících vyvolat kýžené emoce. Andrea Podstrelencová ukáže, že každý z nás může vytvořit úspěšný e-commerce příběh, a Milan Markovič pomůže vytvořit kreativní strategii.

Zajímat vás nejspíš budou také tři pilíře, které nakopnou růst vašeho byznysu, nebo výsledky velkého testu CZ/SK e-shopů, který odhalil, jak e-shopy komunikují se zákazníky a v čem nejčastěji chybují. Působíte-li na slovenské e-commerce scéně, rozhodně si tuto konferenci nenechte ujít. Majitelé a zaměstnanci e-shopů za vstupenku neplatí, ale i agenturní či freelance marketéři (a další specialisté) si mohou dopřát nějakou tu výhodu.

Kdy: 17. 10. 2024

Kde: Vienna House Easy, Galvaniho 16880/28, Bratislava

Mobile Marketing Forum

Konference Mobile Marketing Forum je zaměřena na nejnovější trendy v mobilním marketingu a novinky ze světa mobilních aplikací. Mezi tématy konference tedy najdete:

  • Jak pomocí mobilní aplikace zviditelnit značku 
  • Jak zapojit nové technologie do marketingové strategie
  • Jak zaujmout mladou a střední generaci na mobilu
  • Jak na úspěšnou kampaň v herním prostředí

Z řečníků vybíráme například Denisu Hrubešovou z Forendors nebo  Václava Hrušku z GroupM Nexus.

Pokud vás zajímají možnosti propagace a monetizace mobilních aplikací a obsahu v mobilních zařízeních, rozhodně si tuto konferenci nenechte ujít.

Kdy: 24. 9. 2024

Kde: Galerie kavárny Louvre, Národní 22, Praha 1

Kafe a marketing

Po letní pauze se můžete těšit na další neformální marketingový rozhovor u dobré kávy. Tentokrát bude tématem UGC, tedy obsah generovaný uživateli, a povídat si s námi přijde Helena Marie-Anna Szostková. 

Helena je zkušený UGC tvůrce a zároveň kouč. Kromě toho, že připravuje obsah pro značky jako Oral-B, Zásilkovna nebo Bolt, má také svůj vlastní webinář Nejčastější mýty a lži o UGC.

V UGC marketingu je jako ryba ve vodě, dokonce stála na obou březích – jako tvůrce i jako UGC koordinátor ve firmě – takže nám bez problémů dokáže odpovědět například na tyto otázky:

  • Pro jaké značky se UGC hodí?
  • Jaký typ obsahu dokáže UGC tvůrce připravit a jaký ne?
  • Podle čeho by měla firma UGC tvůrce vybírat?
  • Jak správně zadávat tvorbu UGC a jak tvůrci (ne)zasahovat do práce?
  • Kdo je UGC koordinátor nebo manažer, jaká je jejich náplň práce a kdy jsou vlastně potřeba?

Kdy: 26. 9. 2024

Kde: Crepes&Coffee, Střelničná 1680/8, Praha 8

Buďte u toho s námi

Přijďte zjistit, jak zařadit uživateli vytvořený obsah do vašeho marketingu a jak vám s tím mohou pomoci UGC tvůrci. Rezervujte si místo teď! Kapacita je omezená, tak ať to nepropásnete.

ContentX

Jak název napovídá, konference ContentX se zaměřuje na obsah – jeho tvorbu, řízení i vyhodnocování, od textů přes sociální sítě až po AI a další moderní technologie. Konference je rozdělena na tři tematické bloky:

  • Obsah a Strategie, 
  • SEO a Data, 
  • Trendy a Technologie.

Čekají vás také workshopy, z nichž jsme vybrali:

  • LinkedIn a osobní značka? Vaše must have!
  • Data ve službách obsahu aneb co můžete vyčíst z Google Analytics
  • Využití AI v SEO a copywritingu
  • Jak efektivně promovat různé typy obsahu

A jako pomyslnou třešničku na dortu nabízí ContentX možnost využít hlídání vašich dětí v dětském koutku.

Kdy: 2. 10. 2024

Kde: WPP Campus, Bubenská 1477/1, Praha 7

Brand Management

Téma jubilejního 10. ročníku konference Brand Management zní Married to Creativity. Program je rozdělen do dvou dnů, přičemž první den (ve středu) proběhne „pouze“ workshop Creativity on Mars pro 20 odvážných. Workshop povede Milan Šemelák a jeho cílem bude jít nad rámec velkých slov a dosáhnout prostoru, kde se rodí skutečná kreativita.

Hlavní čtvrteční program bude rozdělen do tří bloků:

  • Blok A: When Business Loves Creativity
  • Blok B: Marketing in 2025 – a Piece of Cake?
  • Blok C: Brand Dating

Hlavní hvězdou konference je bezpochyby sir John Hegarty, jediný šlechtic mezi kreativci, který se na globální reklamní scéně pohybuje více než 60 let.

Kdy: 2.–3. 10. 2024

Kde: Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4

E-business Forum

Podtitul konference E-business Forum zní Jak efektivně řídit e-shop, abyste na tom vydělali vy i vaši zákazníci, což je svatý grál každého e-shopaře. Ve dvou sálech si můžete poslechnout nejen přednášky, ale také velkou debatu několika osobností české e-commerce scény.

Mezi přednáškami jubilejního 15. ročníku najdete například tato témata:

  • Jak na úspěšné retail media kampaně
  • Jak si v retail médiích nenechat ujet vlak
  • Jak díky posílení brandu urychlit růst vašeho byznysu
  • Jak na zákaznické péči zvládnout čtyřnásobný nárůst objednávek ve vánoční sezóně

Kdy: 3. 10. 2024

Kde: Centrum současného umění DOX, Poupětova 793/1, Praha 7

Data Restart

Tradiční konference o datech a analytice letos zahrnuje 12 praktických přednášek, které se budou věnovat webové i ne-webové analytice, data science a business intelligence v roce 2024. Vybrat si můžete mezi celodenním prezenčním a celodenním online vstupem. 

Nenechte se odradit zdánlivě technickým zaměřením; přednášky nejsou vhodné jen pro analytiky, ale také pro markeťáky, agenturní i freelance konzultanty, marketingové manažery a provozovatele webů či e-shopů.

Kdy: 24. 10. 2024

Kde: Pivovar Staropramen, Nádražní 43/84, Praha 5

Forum Media

Na letošním Foru Media jako obvykle vystoupí zástupci největších evropských i světových značek, kreativní šéfové a stratégové agentur, manažeři světových médií i profesoři prestižních univerzit. Zastřešujícím tématem bude umělá inteligence a způsoby, jimiž ovlivňuje všechny stránky komunikace. 

Každý z pěti sálů bude mít jiné tematické zaměření:

  • Brand Intelligence
  • Strategic Intelligence
  • Market Intelligence
  • Media Intelligence

V posledním sále budou probíhat workshopy, které postupně pokryjí celé obsahové spektrum konference.

Forum Media 2024 letos uvede také nové formáty: 

  • Success Stories – případové studie mimořádně úspěšných kampaní
  • Sh*tstorm Sessions – osobní vyznání těch, kdo se stali terčem mediální masáže nebo agrese na sociálních sítích
  • Celebrity Talks – vystoupení osobností, které nejsou z oboru, ale svou prací získaly mimořádnou pozornost veřejnosti a médií

Kdy: 7. 11. 2024

Kde: O2 universum, Českomoravská 2345/17, Praha 9

Nečekejte se vzděláváním na později

Zjistit něco užitečného pro růst vašeho podnikání můžete hned teď. Na Akademii Včeliště jsme pro vás připravili nový kurz o obsahovém auditu, který vám ukáže, jak uspět v obsahovém marketingu a získávat více zákazníků ze SEO.

Sdílejte:

Katka ve Včelišti působí jako obsahový stratég a copywriter. Každou větu převrátí naruby a zase zpátky, než s ní je spokojená.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top