Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Shrnutí – 12 dubnových článků na blogu Včeliště
Tak už je tomu skoro rok, co jsme začali vydávat pravidelná měsíční shrnutí. Tradice, kterou jsme zavedli, pokračuje i dnes a vy teď máte ideální příležitost si přečíst, co u nás na blogu vyšlo v dubnu. Bylo toho trochu méně než v březnu, ale o to víc jsme se soustředili na zajímavý obsah. Podívejte se sami, zda vám nic včelího v dubnu neuniklo.
1. Apríl a naše infografika na téma „Jak vypadá bůh internetového marketingu“
Duben na blogu Včeliště odstartovala aprílová infografika. Dlouho jsme dumali nad tím, jak vypadá „bůh“ internetového marketingu, až jsme ho objevili. Má vlastnosti i podobu 10 nejlepších českých marketérů. Zajímá vás, jak takový bůh vypadá? Zhlédněte náš článek a hned budete moudřejší.
2. Která forma internetového marketingu se hodí pro můj projekt – Podcast 7
Druhý přírůstek na blogu byl další díl včelího podcastu o online marketingu. Tentokrát jsme s Josefem probrali vcelku neobvyklou techniku linkbuildingu za pomoci tiskových zpráv. Jestli vás linkbuilding zajímá a chcete se přiučit něčemu novému, náš podcast je dobrá a pohodlná volba.
3. Jednoduchý trik, díky kterému bude váš web přesvědčivější
Většina lidí neustále přemýšlí, jakým způsobem svůj web vylepšit. Vy také? Možná pro vás máme jednoduchý trik, jak na to. Přečtěte si tento článek a uvidíte, že na tom není nic těžkého.
4. Hledáme včelího linkbuildera
Včeliště stále roste a potřebujeme nové posily. Linkbuildeři nám chybí, takže jsme se rozhodli oslovit vás, naše čtenáře, protože si myslíme, že v řadách našich příznivců najdeme ty nejlepší lidi. Jste to vy?
5. Kde získat data pro persony
Kvalitní persony jsou jednou z docela podceňovaných marketingových taktik. Zkuste si je vytvořit podle našeho článku. Poradíme vám v něm, kde seženete ta nejrelevantnější data k jejich tvorbě.
6. S dvěmi nebo dvěma aneb skloňování číslovek dva/oba
Děláme obsahový marketing, a proto píšeme hodně. Kvalita textů je pro nás i naše klienty zásadní. Vendi, naše copywriterka, se rozhodla, že bude v této oblasti vzdělávat i vás. Podle sociálních signálů se vám její články moc líbí.
7. SEO audit stránek Gemtech.eu
Josef Řezníček, zakladatel Včeliště, pro vás připravuje každý měsíc krátké „SEO audity“. Vždy si vybere nějakou stránku a tu během 20 minut zhodnotí z hlediska SEO. Tentokrát se podíval na stránky Gemtech.eu.
8. Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších březnových infografik
Naše weby o infografikách má na starosti asistentka a editorka Tereza Brousilová. Pravidelně pro vás vyhledává zajímavé české a zahraniční infografiky. Podpořte její weby a podívejte se, co nejlepšího našla v dubnu.
9. Rozdíly v tónu komunikace pro sociální sítě
Na sociálních sítích můžete trochu povolit „uzdu“ vaší fantazii. Zkuste se vcítit do představ vaší cílovky na sociálních sítích. Komunikujte s nimi uvolněné. Jak na to, to podrobně popisuje devátý dubnový příspěvek.
10. Tiskové zprávy jako forma linkbuildingu – Podcast 8
Napadlo vás někdy, že tiskové zprávy lze využít i k linkbuildingu? Víme jak na to a i na co si při tom dát pozor. Poslechněte si naše zkušenosti s touto zajímavou formou propagace na internetu. Podcast na vás čeká zde.
11. Představení nové metriky Topical Trust Flow
Přinášíme vám nejzajímavější novinky v oboru internetového marketingu. Josef s vámi sdílí a představuje novou metriku Topical Trust Flow, kterou najdete v oblíbeném software Majestic SEO.
12. Přídavná jména dějová a účelová – slyšeli jste o nich?
Jak na Twitteru napsal Vlastimil Ott: „Tento článek je zdravá snídaně pro jazykově pracující„. Snažíme se sami v českém jazyce vzdělávat a je škoda se o informace, které čerpáme, nepodělit i s vámi.
Závěr
Jaký dubnový článek vás nejvíce zaujal? Pokud byste se měli podívat nejméně na jeden, doporučuji ten první. Podle ohlasů se nám dubnová infografika docela povedla. Napište v komentářích pod článkem, co si o tom myslíte vy. Budu se těšit.
0 komentářů k zobrazení