Logo Včeliště
DomůReferenceFitnessDK

Kompletní návrh webu pro FitnessDK

Prodejce sportovního vybavení a doplňků stravy FitnessDK oslovil Včeliště s požadavkem na modernizaci a zkvalitnění e-shopu. Kromě přípravy návrhu nového designu webových stránek jsme se zaměřili také na optimalizaci pro vyhledávače a další slabá místa, která klienta brzdila v růstu. Web se stal přehlednějším, marketingový směr jasnějším a FitnessDK se podařilo dostat mezi přední hráče v oboru.

Stáhnout případovou studii
Webová stránka FitnessDK s nabídkou proteinových doplňků a fitness oblečení.

Včeliště se zásadní měrou podílelo na rekonstrukci, rozvoji a efektivitě našich webových stránek, včetně marketingového směru, kterým se nyní ubíráme. Na spolupráci oceňujeme jejich profesionální a rychlé jednání.

Logo FitnessDK s průhledným pozadím
Lukáš Martin
FitnessDK

Jak probíhá spolupráce

Vzali jsme to pěkně „od podlahy“ a v rámci návrhu vylepšení jsme nejprve analyzovali konkurenci a chování uživatelů na stávajícím webu. Následovala analýza klíčových slov a pak už se nám začaly celkem zřetelně rýsovat konkrétní úpravy. Na základě návrhu jsme připravili a úspěšně spustili novou verzi e-shopu, díky níž se klientovi zvýšily tržby, počet objednávek i konverzní poměr.

Předělat web však samo o sobě nestačí, proto jsme se domluvili na komplexnější spolupráci. Pro klienta jsme následně zpracovali marketingovou strategii s detailními návrhy, jak vytěžit maximum z jednotlivých komunikačních kanálů.

Zkvalitněním webových stránek k 59% nárůstu objednávek

Atraktivní web, kde zákazníci snadno najdou, co potřebují, je nezbytný základ pro efektivní marketingové aktivity. Díky propojení UX znalostí s marketingovou strategií jsme zatraktivnili vzhled a zákazníkům zjednodušili výběr produktů. Zároveň jsme připravili půdu pro obsahový marketing, úspěšné SEO a komunikaci v rámci ostatních marketingových kanálů. Jak přesně jsme postupovali a co všechno to klientovi přineslo, si přečtěte v případové studii.

Stáhnout případovou studii

Nízkonákladovým e-mailingem ke zvýšení tržeb

E-mail marketing dokáže skvěle budovat vztah se zákazníky a podpořit značku. Nemusí být časově ani finančně náročný a v poměru k nákladům dokáže přinést pěkné tržby. U FitnessDK se po prvotním nastavení nástroje, databáze a automatizací pohybuje časová náročnost kolem 6 hodin měsíčně a přináší průměrně 5–10 % celkových měsíčních tržeb. Zjistěte, jaké automatizace jsme pro FitnessDK spustili, co newslettery obsahují a jakých výsledků dosahují – stáhněte si případovou studii.

Stáhnout případovou studii

Hlavní strana webu PŘED redesignem a PO něm

Před
Po

Další ukázky spolupráce

V rámci spolupráce s FitnessDK jsme se podíleli nejen na návrhu a redesignu webu, aktivně spolupracujeme na dalších oblastech marketingu. Pro klienta připravujeme produktová balení a tiskoviny, řídíme chod jeho výkonnostních kampaní a tvoříme obsah na sociální sítě. Díky tomu se značce daří oslovovat uživatele napříč rozličnými marketingovými kanály a proměňovat je v dlouhodobé zákazníky.

Jaké služby klient využil

Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing

Podívejte se na naše další spolupráce

Náhled webu Speciální zahradnictví s nabídkou produktů a spolupráce s Včelištěm.
E-mailingObsahový marketingSEOTvorba webu

E-shopu pro pěstitele rostlin jsme pomohli vytvořit nový web a s tím i zvýšit počet zákazníků. Nyní nadále spolupracujeme na obsahovém marketingu, SEO, sociálních sítích a e-mailingu.

Přečíst více
Grafické znázornění vlahové bilance s rostlinami a vzorcem pro výpočet, spolupráce s VÚMOP.
GrafikaObsahový marketing

Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil s požadavkem zpracování infografiky, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy. Po proniknutí do tématu a několika konzultacích s klientem jsme se pustili do tvorby poutavé a hlavně srozumitelné infografiky.

Přečíst více
Náhled webu Cannapurna s CBD produkty a konopnými výrobky, spolupráce s Včeliště.
E-mailingObsahový marketingTvorba webu

Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení. Čekalo nás proto vypracování marketingové strategie i její následné uvedení do praxe.

Přečíst více

Spojte se s námi

Chcete také podpořit své podnikání efektivním marketingem?
Napište nám.
Poptávky z referencí