Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Nákupní košík s barevnými taškami a ikonami online nákupů, symbolizující úspěšný copywriting pro e-shopy.
Česko je e-shopová velmoc a každý rok přibývají nové a nové internetové obchody. Většina z nich […]
Přečíst článek
Osoba píšící poznámky do notebooku při práci na laptopu, zaměřená na SEO copywriting.
Napsali jste parádní článek plný užitečných informací, ale nemá takovou čtenost, jakou jste […]
Přečíst článek
Dva lidé pracující u stolu s notebookem zobrazujícím grafy a tabulky, vedle mají poznámkový blok a kalkulačku.
Budování značky představuje způsob, jak i jako malý podnikatel můžete získat dlouhodobou konkurenční výhodu. […]
Přečíst článek
Spolu s popularitou video obsahu stoupá potřeba zviditelnit svá videa na video serverech, především […]
Přečíst článek
Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou je třeba promyslet při optimalizování vašeho webu pro vyhledávače, je […]
Přečíst článek
Získávat zpětné odkazy pro své stránky přirozeně je snem mnoha majitelů stránek, kteří […]
Přečíst článek
V minulých článcích jsme si řekli něco o on-page faktorech a off-page faktorech pro Google, […]
Přečíst článek
Strukturovaná data pomáhají vyhledávačům lépe porozumět struktuře obsahu vašeho webu či e-shopu. Je to skvělá příležitost, […]
Přečíst článek
Rychlost internetu na mobilním zařízení s měřením 5G rychlosti na pozadí městské krajiny.
Jestliže jste si dali pořádnou práci se všemi kroky vedoucími ke správně vytvořenému […]
Přečíst článek
Věděli jste, že 70 % uživatelů internetu, kteří používají vyhledávač, nevkládají do vyhledávacího formuláře […]
Přečíst článek
Přečtěte si, jak moc meta descripton ovlivňuje návštěvníky ve vyhledávačích. Změňte ho a vydělávejte mnohem více peněz.
Přečíst článek
Asi nemusíme nijak dlouze vysvětlovat, proč je důležité psát kvalitní a čtivé texty. Dobrý […]
Přečíst článek