Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

V dnešním podcastu si společně s českým odborníkem na e-mail marketing Jakubem Čižmařem popovídáme […]
Přečíst článek
V dnešním podcastu jsem si k sobě pozval odborníka na reklamu na Facebooku Davida […]
Přečíst článek
Dva lidé plánující obsahový marketing s grafy a poznámkami na stole.
Když jsme na našem blogu začali psát o obsahovém marketingu a později vydali první knihu na toto téma u nás, […]
Přečíst článek
Dát o sobě vědět, být vidět a prosadit se, to jsou v dnešní době zásadní předpoklady úspěšného […]
Přečíst článek
V rámci 25. podcastu zhodnotíme po obsahové stránce internetový obchod antena.cz. Podíváme se na nápady na nový obsah, […]
Přečíst článek
Vytvořit vlastní e-book nemusí být vůbec složité. Jde jen o to, zda víte, jak […]
Přečíst článek
Grafický design e-mailů s motivem obálek a notebooku na pozadí tabule.
Volíte pro své e-maily spíše minimalistický vzhled, nebo si rádi pohráváte s obrázky, grafy […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici s grafickými prvky symbolizujícími obsahový marketing a webový vývoj.
Dozvěděli jste se o výhodách obsahového marketingu a přemýšlíte, jaký obsah pro své zákazníky vytvořit? […]
Přečíst článek
Váš web denně pozorují stovky, možná i tisíce očí – je ale vaše sdělení […]
Přečíst článek
Podání ruky mezi dvěma lidmi jako symbol úspěšného obchodního jednání.
Zaujmout potenciální zákazníky na internetu není snadné. Je to běh na dlouhou trať, […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici s ikonami úsměvů a hvězd, symbolizující spokojenost zákazníků.
Není pochyb o tom, že vizuální tvář podniku je nesmírně důležitá a měla by se […]
Přečíst článek
Miniaturní nákupní vozík s krabicemi před monitorem s e-shopem
Poslechněte si nový (už 24. v pořadí) včeliští podcast, ve kterém Josef hovoří s Danem Višňákem […]
Přečíst článek