[vc_row][vc_column][vc_column_text]Pokud vám někdy dochází inspirace na nové nápady na články, které byste publikovali na svých stránkách, podívejte se na následujících 10 tipů. Ty vám pomohou i bez kreativních nápadů publikovat poutavý obsah. Dnešní článek volně navazuje na nedávno publikovaných 33 tipů pro tvorbu zajímavých druhů obsahu.
Jestliže nemáte nápad na svůj vlastní obsah, můžete najít povedené cizí články na jiných webech a odkázat na ně ve shrnujícím článku. Tyto odkazy stačí v krátkosti okomentovat několika větami, nebo sepsat, proč jste uvedli do svého shrnutí právě tyto zdroje. Stát se z toho může dokonce tradice, například jednou týdně, jako to třeba dělá Zdeněk na linki.cz s Nedělním čtením.
Pokud sledujete dění ve svém oboru, nemusíte často ani vymýšlet příliš mnoho témat a raději se můžete zaměřit na komentování novinek, aktuálních zpráv a událostí. Pokud budete dostatečně rychlí a vytrvalí, určitě si vás brzy všimnou návštěvníci, kteří se začnou na vaše stránky pravidelně vracet, aby jim další novinky neunikly.
Najděte ve svém okolí či oboru zajímavou osobnost, které byste se rádi zeptali na několik otázek. Odpovědi si zaznamenejte a se svolením je publikujte jako nový příspěvek na vašich stránkách. Rozhovory jsou populární obsah, který si rádo přečte mnoho lidí.
I pokud zrovna nemáte nápad na další článek, můžete na jiném webu najít nedávno publikované téma a vyjádřit se k obsahu či názoru autora. Můžete tak rozpoutat zajímavou debatu a upozornit na váš zajímavý obsah.
Projděte internetové diskuze týkající se vašeho oboru, nebo zapátrejte v paměti, na co se vás naposledy ptali vaši zákazníci. Vybrané otázky můžete veřejně zodpovědět na vašich stránkách. Je totiž pravděpodobné, že stejnou otázku bude mít více lidí. Až se znovu někdo zeptá na tu samou věc, stačí ho pouze odkázat na váš příspěvek.
Použijte vámi již vytvořený obsah pro publikaci obsahu nového. Z videa či audio záznamu můžete vytvořit článek. Další možností je například textově popsat obsah infografiky či obrázku. Novým článkem často zacílíte stejnými informacemi na nové návštěvníky. A nový článek je na světě. O této metodě, takzvaném repurposingu obsahu, jsme psali v nedávném článku.
Použijte některý z nástrojů pro analýzu klíčových slov, nebo například šikovný nástroj ubersuggest.org a nalezněte zadáním základních klíčových frází spojení, která lidé vyhledávají. Mnoho z nich můžete překlopit do nápadu na nový článek.
Zeptejte se svých návštěvníků na to, co se chtějí dozvědět a co je trápí. Vyslyšením jejich nápadů získáte nejen nové téma pro další článek, ale také potěšíte každého, jehož návrh využijete. Stejnou taktiku můžete provést i se svými zákazníky.
Vložte na své stránky zajímavé video, například z youtube.com, které se týká vašeho oboru. Připište k němu svůj komentář či důvod, proč ho doporučujete. A můžete publikovat.
Uspořádejte na svých stránkách hlasování, anketu, nebo položte vašim návštěvníkům otázku, na kterou byste rádi znali odpověď. Nemusíte tak vymýšlet nové téma a navíc aktivně zapojíte čtenáře.
Všechny zmíněné tipy lze využít téměř okamžitě. Za krátký čas mohou být i vaše stránky bohatší o pár nových příspěvků, i když zrovna nemáte nové nápady na další články. Tak na co čekáte? Publikujte![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1571578434524{background-color: #f4f4f4 !important;}"][vc_column][vcex_spacing][vc_column_text]
[/vc_column_text][vcex_spacing size="15px"][vc_column_text]
Stáhněte si náměty na články, které Vám pomůžou, pokud inspirace zrovna spí.
[/vc_column_text][vcex_spacing size="15px"][vcex_button url="https://vceliste.cz/50-nametu-na-prispevky-na-blog/" size="large" style="flat" align="center"]Stáhnout soubor[/vcex_button][/vc_column][/vc_row]
1 komentář k zobrazení
Děkuji moc, moc jsi mi pomohl. Jako nejlepší nápad se ki zdála osmička. Tak jsem ji také použila. Fakt moc díky a když zase nebudu mít nápad, už víc, kde to budu hledat 😉