skip to Main Content

Sdílením know-how o 388 % více poptávek

Být otevřený je v dnešní době důležitou strategií v online činnostech na internetu. V kontextu obsahového marketingu to znamená sdílet hodnotné informace, které ostatním pomůžou být lepší ve vlastních životech. Pro někoho může tato strategie znamenat sdílení tajných receptů na úspěch. Když se ale podrobněji podíváte na podstatu úspěchu u ostatních firem, zjistíte, že je nejvyšší čas se naladit na tuto „notu“.

Přečíst celý článek

10 nejúspěšnějších příspěvků roku 2013 na blogu Včeliště

Skoro po celý rok 2013 jsme pravidelně na blog Včeliště.cz psali příspěvky. V dnešním článku jsme pro vás připravili shrnutí 10 našich nejlépe hodnocených článků z hlediska počtu sdílení na sociálních sítích. Pokud nás sledujete pravidelně, tak si na některé z nich pravděpodobně vzpomenete. Pro některé z vás ale můžou být zajímavou novinkou. Nebudeme vás tedy zdržovat a pojďme si společně zavzpomínat a ve zkratce  si každého „šampióna“ představit.

Přečíst celý článek
podcast1

Poznejte sílu e-mail marketingu – Podcast 4

Milí posluchači podcastu o internetovém marketingu z dílny Včeliště.cz. Tentokrát jsme se sešli s Josefem opět v jedné pražské kavárně a nad šálkem dobré kávy jsme si popovídali o e-mail marketingu. V dnešním podcastu se dozvíte ve zkratce, proč byste se o e-mail marketing měli zajímat a především, jak moc vám může pomoci. Nastíníme hlavní chyby, kterých se v něm vyvarovat, a představíme vám hlavní body strategie e-mail marketingu, kterou klientům připravujeme.

Přečíst celý článek

10 kroků kvalitní e-mailové strategie

Strategie e-mail marketingu je dokument, který má za cíl vám pomoci vytvořit efektivní a vhodný plán e-mail marketingu. Pokud jste se na základě našich minulých článků o e-mail marketingu rozhodli, že se mu budete věnovat, měl by vám tento dokument pomoci vymyslet všechny důležité postupy a úkony, které budete v souvislosti s e-mail marketingem dělat.

Možná jste teď ve fázi, kdy byste chtěli s e-mail marketingem začít, ale nevíte co dřív. Hledáte body, od kterých byste se mohli odrazit. Je to tak? My bychom vám tento často náročný začátek rádi usnadnili. Díky tomuto článku se v několika krocích dozvíte, jak s e-mail marketingovou strategií přesně začít. Představíme vám její hlavní kroky, které byste neměli zapomenout promyslet, aby vaše konání bylo efektivní a e-mailová strategie přinášela své ovoce.

Přečíst celý článek
Back To Top