skip to Main Content

Propojujeme e-mail marketing s marketingem na sociálních sítích

Myslíte-li to s marketingem na internetu vážně, tak jste v poslední době určitě zaznamenali stále větší význam širokého marketingového mixu. Zkrátka a dobře, ve většině případů už vám nebude stačit pouze SEO. Nebo pouze marketing na sociálních sítích, ale abyste oslovili co nejvíce možných zákazníků, tak o vás musí být slyšet a vidět všude. V dnešním dalším článku ze série o e-mail marketingu pro pokročilé vám prozradíme, jak můžete využít e-mail marketing ve spojení s marketingem na sociálních sítích. Myslíte-li si, že tyto dvě strategie jsou oddělené, tak se nenechte mýlit a přečtěte si tento článek.

Přečíst celý článek
podcast1

Poznejte sílu e-mail marketingu – Podcast 4

Milí posluchači podcastu o internetovém marketingu z dílny Včeliště.cz. Tentokrát jsme se sešli s Josefem opět v jedné pražské kavárně a nad šálkem dobré kávy jsme si popovídali o e-mail marketingu. V dnešním podcastu se dozvíte ve zkratce, proč byste se o e-mail marketing měli zajímat a především, jak moc vám může pomoci. Nastíníme hlavní chyby, kterých se v něm vyvarovat, a představíme vám hlavní body strategie e-mail marketingu, kterou klientům připravujeme.

Přečíst celý článek

Proč je pro e-mail marketing důležité A/B testování

Jednou z největších výhod e-mail marketingu je dostupná možnost poměrně přesného testování a tedy dlouhodobé optimalizace všech důležitých metrik, každého e-mailu ve váš prospěch. Než vám v tomto článku představím své tipy na to, co a jak testovat, je nutné si uvědomit základní pravidlo testování e-mailů: jednotlivé testování a jejich výsledky nemůžete zobecnit na všechny kampaně, se kterými pracujete.

Každá databáze e-mailů je zcela unikátní – to, co platí na jeden list, nemusí vůbec platit pro druhý. Navíc, databáze se mění a rostou. Přibývají do nich noví uživatelé a ti staří se odhlašují. Každá databáze je živoucí organismus. Z testování e-mail marketingových kampaní se tak stává činnost dlouhodobá, ve které máte pořád prostor ke zlepšování a k neustálému posunu kupředu. Když ovšem znáte způsoby a víte, co a jak testovat.

Přečíst celý článek

6 nejčastějších chyb začínajících copywriterů v e-mail marketingu

V minulém díle seriálu o e-mail marketingu jsme se podívali na hlavní chyby, kterých se dopouští designeři e-mailových šablon nebo zkrátka jejich tvůrci, kteří často nemají o designu ani potuchy. E-mail marketing je stále dostupnější širokým masám veřejnosti, a pokud patříte mezi ty, kteří si e-mailové šablony tvoří doma „na koleni“ nebo v nějakém dostupném online nástroji typu MailChimp či GetResponse (provizní odkaz), bude se vám tento článek hodit.

Přečíst celý článek

Vybíráme vhodný software pro e-mail marketing

V minulých článcích jsme společně probrali základy e-mail marketingu, které byste rozhodně měli znát. Seznámili jste se s jednotlivými typy marketingových e-mailů, abyste věděli, jaký typ e-mailu budete pro konkrétní fáze nákupního cyklu zákazníka používat. Mělo by vám být jasné, že e-mail marketing bez promyšlené obsahové strategie nemá takovou účinnost, jako má s ní.

Přečíst celý článek
Back To Top