skip to Main Content
Karel Dytrych na Kafi a marketingu.

Kafe a marketing s Karlem Dytrychem o vztahu se zákazníkem

Při příležitosti dalšího Kafe a marketingu usedl na gauč vedle Pepy Řezníčka Karel Dytrych z Freelo.cz. Rozpovídal se o tom, jak jeho SaaS aplikace (software jako služba) pomáhá firmám po celé ČR a o problémech, které musí firma řešit, když chce expandovat do zahraničí. Základem úspěchu Freela je podle Karla vztah se zákazníkem – ten si snaží vytvořit i pravidelnou tvorbou podcastů a webinářů. Diskuze tentokrát proběhla mimo záznam, pokud byste se jí chtěli v budoucnu také zúčastnit, za pár dnů zveřejníme další termín Kafe a marketingu, tak nás sledujte na FB.

Přečíst celý článek
Záznam Kafe a marketingu s Danielem Višňákem.

Kafe a marketing s Danielem Višňákem o využití marketingu pro e-shopy

První poprázdninové Kafe a marketing je za námi. Na čestné místo na gauči se tentokrát usadil Daniel Višňák, který vybudoval online obchod x-trenink.cz a dnes stojí za projektem eshoprestart.cz. V něm pomáhá různým e-shopům při cestě k úspěchu. Jeho hlavním mottem je, že musíte věci dělat jinak než ostatní. A i tom se rozpovídal ve Standard Cafe na Praze 1. Jak probudit v návštěvnících e-shopu emoce? Jak se odlišit od ostatních e-shopů? To se dozvíte ve videu nebo i audiozáznamu.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Terezou Kučerovou.

Kafe a marketing s Terezou Kučerovou o cestě Holky z digitálu

Při příležitosti dalšího Kafe a marketingu jsme si popovídali s Terezou Kučerovou, kterou můžete znát jako Holku z digitálu. Účastníkům přiblížila svou cestu digitálním marketingem od počátku až po současnost a pobavila je mnoha historkami ze zákulisí. Večerem provázel a Tereze pokládal otázky Josef Řezníček, záznam z akce můžete nyní zhlédnout nebo si poslechnout i vy. Kafe a marketing se vrátí opět v září, do té doby na viděnou.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Kateřinou Fišerovou.

Kafe a marketing s Kateřinou Fišerovou o zákulisí SmartEmailing.cz

K prvnímu neformálnímu povídání o marketingu jsme pozvali Kateřinu Fišerovou, CEO SmartEmailing.cz. Ta všem účastníkům pověděla, jak ve firmě dělají marketing, předala jim své zkušenosti a prozradila něco ze zákulisí firmy i ze svého života. Večerem provázel Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště. A i vy si dnes můžete uvařit kafe a pustit záznam z akce – jak ve formě videa, tak i audia. Příjemnou zábavu.

Přečíst celý článek
Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

„Hledali jsme prostředek, jak se vyhnout ztrátovému konkurenčnímu boji.“ Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

Obsahový marketing s úspěchem využívá více a více českých společností. Jednou z takových je i skupina Carbounion, která českým domácnostem i velkoodběratelům dojednává dodávky plynu a elektřiny. S content marketingem soustavně pracuje od prosince 2016; od té doby organická návštěvnost jejich webu téměř 14krát vzrostla. 40,7 % obratu z webu generuje přímá návštěvnost – ta samotná vzrostla za poslední rok více než 15krát.

Přečíst celý článek
podzim

Shrnutí – 15 říjnových článků na blogu Včeliště

Říjen byl pro nás plodný měsíc. Na blogu Včeliště jsme publikovali 15 článků (a jeden inzerát). Představili jsme vám naši novou infografiku, Josef Řezníček pro vás natočil další video „SEO audit“ a vydali jsme novou e-knihu, která podrobně popisuje obsahový marketing.

Na blogu jsme začali prezentovat případové studie a rozjeli jsme nový seriál o e-mail marketingu. Prostě jsme v říjnu kromě práce pro naše klienty měli opravdu napilno. A vy máte teď jedinečnou příležitost si prohlédnout měsíční souhrn našich činností a přečíst si články, které vám mohli uniknout.

Přečíst celý článek
Back To Top