Umělá inteligence neustále mění pravidla hry a přináší nové výzvy, jiná témata jsou naopak nadčasová…
Kafe a marketing s Karlem Dytrychem o vztahu se zákazníkem
Při příležitosti dalšího Kafe a marketingu usedl na gauč vedle Pepy Řezníčka Karel Dytrych z Freelo.cz. Rozpovídal se o tom, jak jeho SaaS aplikace (software jako služba) pomáhá firmám po celé ČR a o problémech, které musí firma řešit, když chce expandovat do zahraničí. Základem úspěchu Freela je podle Karla vztah se zákazníkem – ten si snaží vytvořit i pravidelnou tvorbou podcastů a webinářů. Diskuze tentokrát proběhla mimo záznam, pokud byste se jí chtěli v budoucnu také zúčastnit, za pár dnů zveřejníme další termín Kafe a marketingu, tak nás sledujte na FB.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Odkazy k podcastu
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
0 komentářů k zobrazení