skip to Main Content
Kafe a marketing s Annou Zemanovou z Díky, že můžem.

Výhody a úskalí marketingu v nezisku. Zveme vás na online kafe s Annou Zemanovou

Nízkonákladový obsahový marketing, pořádání online eventů nebo balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem na sociálních sítích – nejen na tyto otázky přijde řeč na březnovém Kafi a marketingu s Annou Zemanovou, marketingovou ředitelkou Díky, že můžem. Těšíme se na vás 31. 3. od 18 hodin.

Přečíst celý článek
Co zařídit před spuštěním e-shopu

10 bodů, které byste měli zkontrolovat před spuštěním e-shopu

Aby přechod e-shopu do ostrého provozu proběhl hladce a bez komplikací, je potřeba se na něj pořádně připravit. Každá chyba vás totiž může stát nejen dokončenou objednávku, ale i důvěru zákazníka. A tu už nemusíte nikdy získat zpět. Proto jsme pro vás dali dohromady deset základních bodů, na které se před samotným spuštěním e-shopu zaměřit.

Přečíst celý článek
Včeliště hledá specialistu na sociální sítě.

Hledá se specialist(k)a na sociální sítě

Do našeho včelištího týmu hledáme specialistu nebo specialistku na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah, kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na Twitteru a LinkedInu, orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Pokud se ti rozsvítily oči a horlivě přikyvuješ, přidej se k nám.

Přečíst celý článek
Jak na remarketing na Facebooku

Jak na remarketing na Facebooku?

Obecně se dá říct, že lidé, kteří vaši značku znají, se lépe přesvědčují k nákupu či jiné interakci. Pokud u vás dokonce už někdy nakoupili, platí to hned dvojnásob. Proto je remarketing zlatým grálem většiny marketérů. Kdo s ním nepracuje, připravuje se o cenné – a poměrně snadno získané konverze. V tomto článku se tak zaměříme právě na remarketing a na to, jak ho budovat i využívat.

Přečíst celý článek
Záznam Kafe a marketingu s Petrou Plemlovou.

Kafe a marketing s Petrou Plemlovou o vyhodnocování marketingu e-shopu

Dalším hostem již tradiční akce Kafe a marketing tentokrát byla Petra Plemlová, zakladatelka e-shopů specializujících se na látky a oblečení pro děti unuodesign.cz a unuo.cz. Krátce představila své firmy i svou vizi a pak už se vrhla přímo do marketingu. S Pepou Řezníčkem, který večerem provázel, si povídala třeba o transakčních e-mailech a jak je důležité, aby tón komunikace prostupoval vším, co firma vypustí do světa, nebo o tom, jak vůbec plánovat a vyhodnocovat marketing e-shopu. Říká vám něco zkratka PNO a používáte ji, nebo patříte k většině, která svůj marketing nemá úplně „vychytaný“? Najděte si hodinu a pusťte si záznam na YouTube, případně audio verzi, pokud zrovna máte plné ruce práce.

Přečíst celý článek
Back To Top
Close mobile menu