Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i…
5 nejzajímavějších červnových infografik
V červnu už jsou někteří z nás myšlenkami spíš na dovolené, přesto stále vycházejí nové a nové infografiky, na něž stojí za to se podívat. A jaké byly ty nejzajímavější, které jsme pro vás vybrali na webech ceskeinfografiky.cz a nejinfografiky.cz?
1. infografika – Reklamace dovolené
Celý rok se na ni těšíte a chcete, aby byla perfektní. Dovolená – synonymum pohody a odpočinku. Co když se ale stane něco, co vám ten vysněný týden či dva zkazí natolik, že se vrátíte domů naštvaní a vyčerpaní, místo nabití novou energií do práce. Dá se s tím něco dělat? Poradí dnešní infografika.
Pohodu na dovolené vám už nikdo zpátky nevrátí. Co vám ale “někdo” vrátit může, to je část financí, které jste do dovolené investovali – v případě, že jste ovšem pro tento případ pojištěni.
V infografice najdete například nejčastěji reklamované destinace – na prvním místě je Řecko, na dalších třeba Turecko, Tunisko a Egypt. Mezi nejčastější problémy patří neplánovaná změna hotelu, špína v pokoji, nevyhovující strava či pokoj, hluk nebo špinavá pláž.
Níže si můžete přečíst i výše odškodnění za jednotlivé reklamace a úplně dole v infografice najdetepřehledný návod, jak při reklamaci postupovat.
2. infografika – Jak pracovat z kavárny
Sníte o tom, že si sedíte v pěkné kavárně a nad šálkem voňavého nápoje odpovídáte na maily a vůbec řešíte pracovní záležitosti? Nebo možná už máte takovou práci, která vám to umožňuje? Pojďme se v dnešní infografice podívat na to, jak pracovat z kavárny efektivně a pohodlně.
- Sedněte si vedle někoho, kdo vypadá spolehlivě – může pohlídat vaše věci, když si budete potřebovat odskočit.
- Nasaďte si sluchátka, abyste minimalizovali hluk z okolí.
- Sedněte si do rohu, budete tam mít víc soukromí.
- Sedněte si ke zdroji světla, podpoří to vaši produktivitu.
- Najděte si elektrickou zástrčku ještě předtím, než se usadíte.
- Vyberte si větší kavárnu, budete mít víc prostoru.
- Usaďte se v největší židli nebo křesle, které najdete, abyste se v něm mohli pohybovat.
- Oblékněte si vrstvené oblečení – můžete se svlékat a oblékat podle okolní teploty.
- Vezměte si vlastní vodu, ať nemusíte odbíhat kvůli její koupi.
- Kupte si jen jednu kávu – nechcete se překofeinovat 🙂
3. infografika – Jak kryje cestovní pojištění teroristické útoky?
Chystáte se přes léto na dovolenou do neklidných oblastí? Nebo jen chcete být pojištění opravdu pro každý případ? Pro váš větší klid a jistotu dnes už některé pojišťovny nabízejí v rámci běžného cestovního pojištění dokonce i pojištění pro případ teroristického útoku.
V dnešní infografice se podíváme na jednotlivé pojišťovny a na to, zda právě jejich produkt s teroristickými útoky počítá, nebo ne. Dále se dočteme, jaké byly náklady pojišťoven na škody 11. 9. 2001 ve Světovém obchodním centru, zjistíme jaké jsou největší pojistné události zapříčiněné teroristickými útoky či jaká je pravděpodobnost, že zemřete při teroristickém útoku.
4. infografika – Jak být dobrým šéfem
Dnešní infografiku věnujeme všem šéfům – ať už těm zaměstnanci milovaným, nebo těm, kteří jsou terčem nenávistných pohledů všech, kteří mají tu smůlu “pod nimi” pracovat. Ti první si možná díky ní uvědomí, proč je mají jejich podřízení rádi, a ti druzí se třeba alespoň trochu chytnou za nos. (A mimochodem, my máme štěstí na ten první typ šéfa 😉 )
Jak tedy být dobrým šéfem? Ti dobří ze svých zaměstnanců dokážou dostat mnohem víc, než ti špatní – to asi nikoho nepřekvapí. Jak se tedy ale stát jedním z těch lepších?
Špatný šéf:
- ponižuje
- lže
- obviňuje
- ztrapňuje
- je “hnidopich”
Dobrý šéf:
- je správný kouč
- dává svým lidem zodpovědnost
- zajímá se o úspěchy členů týmu a jejich osobní pohodu
- je produktivní a orientovaný na výsledek
- je dobrý posluchač a správně komunikuje
- pomáhá zaměstnancům s rozvojem jejich kariéry
- má jasnou vizi a strategii pro celý tým
- má klíčové technické znalosti, takže může pomoci a poradit.
Tak co šéfové, našli jste se? 🙂
5. infografika – Přispívání na veřejně prospěšné aktivity
My Češi jsme známí spíše jako lakomci, než jako štědří donátoři. M-journal se v dnešní infografice podíval na to, jak se počty pravidelných či občasných přispěvatelů na dobročinné účely změnily oproti loňskému roku.
“Pravidelně podporuje různé prospěšné projekty asi 10 % lidí, téměř polovina populace přispěje jednorázově jednou za čas. Při výběru způsobu, jak příspěvek cílové organizaci poslat, vede mezi českým národem dárcovská SMS. Tuto formu preferuje přes 70 % přispěvatelů. Vychází to ze studie výzkumné agentury InsightLab. Populárním tématem je podle výsledků i věnování vlastního volného času. Této formě podpory prospěšných projektů je nakloněno více než 60 % lidí.
Mezi lidmi, kteří pravidelně podporují obecně prospěšné projekty, jsou více zastoupeny ženy (12 %), než muži (7 %). Periodický příspěvek posílají častěji vysokoškolsky vzdělaní lidé (17 %), než ti, s nižším vzděláním (bez maturity jen necelá 4 %). Ve srovnání výsledků z roku 2014 již není tak silné zastoupení pravidelných přispěvatelů ve věku 65 let a více (14 % v roce 2014, 7 % v roce 2015). Příležitostně přispívá 26 % lidí a občas 23 %. Imunní ke všem žádostem o příspěvek a podporu zůstává asi 12 % populace, kteří nepřispívají nikdy.”
Snad vám červnová porce infografik přišla aspoň trochu k duhu – a třeba jste se dozvěděli i něco užitečného pro nadcházející letní dovolené. I když vám samozřejmě nepřejeme, abyste to potřebovali! Krásné léto ze Včeliště.cz a nepřestávejte nás sledovat na Facebooku či Pinterestu!
[…] z kavárny – to vše zjistíte pomocí přívětivého grafického zpracování. Včeliště.cz: 5 nejzajímavějších červnových infografik (Zdeňka […]
[…] z kavárny – to vše zjistíte pomocí přívětivého grafického zpracování. Včeliště.cz: 5 nejzajímavějších červnových infografik (Zdeňka […]