skip to Main Content
Kafe a marketing s Petrou Plemlovou.

Cesta Petry Plemlové mezi jedničky na českém e-shopovém trhu

Petra Plemlová je matkou 4 dětí. Jak o sobě ale ráda říká, má ještě 3 další miminka. Ta jsou však pracovní. Jde o českou e-shopovou jedničku v prodeji certifikované metráže pro děti Unuodesign.cz, online obchod s prodejem oblečení a látkových plen pro děti Unuo.cz plus aplikaci pro lepší automatizaci ve skladu a sledování stavu objednávek Picki.cz.

S podnikáním Petra začala už na mateřské dovolené, kdy ve volných chvílích sama usedala k šicímu stroji a tvořila pro své ratolesti. Svůj koníček proměnila v podnikání, které se skutečně rozjelo. Dnes Petra ve firmě v Táboře zaměstnává bezmála 50 lidí a dosahuje obratu přes 70 milionů korun ročně. „Meziročně rosteme o desítky až stovky procent, daří se nám,“ říká energická Petra Plemlová.

Chcete vědět, jak Petra dosáhla úspěchu? Přijďte!

S Petrou si teď můžete o jejím růstu, strastech i radostech popovídat osobně, a to na akci Kafe a marketing, kterou marketingová agentura Včeliště chystá na čtvrtek 27. února ve Standard Cafe na Praze 1. Dáte si výborné kafe, poznáte další nadšence z branže a budete mít svůj notes či hlavu nabitou informacemi.

Nebojte se přijít s otázkami. Spoustu jich sice položí moderátor Josef Řezníček, pro dotazy z publika ale bude také spousta času. Už teď ale Petra Plemlová prozradila, že hosty zasvětí do svého souboje s konkurencí. „Jako malý e-shop se cítíme silní ve svých manévrovacích schopnostech. Dokážeme hledat nové cesty, inspirativní řešení, jsme flexibilní,“ naťukla Petra výhody svých firem.

Na pořadu večera budou určitě i témata jako investice do marketingu, finanční plánování nebo třeba efektivní formy marketingu. Pokud rozjíždíte podnikání nebo vám váš e-shop stagnuje, tady prostě nesmíte chybět!

Chcete dorazit na Kafe a marketing s Petrou?

Příjemná atmosféra, dobré kafe a hromada zkušeností úspěšné marketérky Petry Plemlové vás obohatí. Zajistěte si svou židli na akci nejlépe ihned.

Sdílejte:

Patnáctiletá praxe v tvorbě různých textů mluví za vše. Copywriterka Lenka dokáže pomocí textů „prodat" vše od zápalek až po nové BMW. Textařinou žije už od střední školy, kdy propadla novinařině, psaní knihy a následně i marketingu.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top