skip to Main Content
Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

„Hledali jsme prostředek, jak se vyhnout ztrátovému konkurenčnímu boji.“ Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

Obsahový marketing s úspěchem využívá více a více českých společností. Jednou z takových je i skupina Carbounion, která českým domácnostem i velkoodběratelům dojednává dodávky plynu a elektřiny. S content marketingem soustavně pracuje od prosince 2016; od té doby organická návštěvnost jejich webu téměř 14krát vzrostla. 40,7 % obratu z webu generuje přímá návštěvnost – ta samotná vzrostla za poslední rok více než 15krát.

Zeptali jsme se proto finančního manažera Carbounion Jana Dvořáka, jak zpětně hodnotí přínos obsahového marketingu a spolupráci s agenturou Včeliště.

Co vedlo k vašemu rozhodnutí začít s obsahovým marketingem?

Většina velkých hráčů na trhu s dodávkami elektřiny a plynu využívá standardní reklamní média – tedy televizi, noviny, billboardy. My jsme touto cestou jít nechtěli, pro realizaci svých marketingových plánů jsme hledali odlišný prostředek. Po důkladné analýze jsme zvolili digitální marketing, stěžejní částí mělo být budování kvalitního obsahu.

Jaké kanály a způsoby obsahového marketingu momentálně Carbounion využívá?

Jde o směsici prvků, které se vzájemně doplňují a umožňují nám budovat dobrý obsahový marketing. Základem je náš web, na kterém pravidelně publikujeme množství článků z oblasti energetiky. Našim čtenářům vysvětlujeme, jaké jsou jejich možnosti úspory za elektřinu a plyn, dáváme jim praktické tipy, jak ušetřit i při běžném provozu domácnosti či společnosti.

Součástí našich stránek je také poradna, kde uživatelům odpovídáme na všechny typy dotazů. Se stávajícími i potenciálními zákazníky komunikujeme skrze sociálně sítě, realizujeme různé soutěže, využíváme také e-mailový marketing.

Vydělávejte více peněz díky obsahovému marketingu

Vyšší zisky, důvěra zákazníků a obsah, který pomáhá – to vše vám obsahový marketing může přinést. My vám prozradíme, jak na to.

 

Jaké marketingové kanály se ve vašem oboru osvědčily nejvíce?

Podle nás je důležité obsáhnout celé spektrum marketingové komunikace – tedy jak sociální sítě, tak i např. e-mailing nebo pravidelnou tvorbu obsahu.

Tuzemský trh s energiemi je nasycený, dodavatelé mezi sebou bojují ztrátovými cenami – a to jen proto, aby získali nové klienty a ty stávající udrželi. Pro nás není tato cesta schůdná, chceme zákazníky do oblasti energetiky zasvětit a vzdělávat je tak, aby si sami utvořili obrázek, zda pro ně nabídky na trhu mají smysl, nebo nemají.

V čem vidíte přínosy obsahového marketingu konkrétně pro vaši firmu?

V první řadě je to edukace zákazníků, kteří v oblasti dodávek energií často tápou a nemají jasno v tom, co vše obnáší. Dále je to přímý kontakt a komunikace se stávajícími i potenciálními klienty.

Co všechno pro vás marketingová agentura Včeliště zajišťuje?

Včeliště pro nás zajišťuje všechny zmíněné aktivity. Řešíme obsahová témata, náměty pro soutěže, zpracování newsletterů i komunikaci na Facebooku. Jejich tým vše vypracuje a po našem odsouhlasení publikuje.

Jaké jsou vaše plány v obsahovém marketingu do budoucna?

Určitě jej chceme rozvíjet i nadále. V oblasti energetiky je stále mnoho témat, která jsme ještě nezpracovali a která jsou pro odběratele plynu a elektřiny velmi důležitá.

Vydělávejte více peněz díky obsahovému marketingu

Vyšší zisky, důvěra zákazníků a obsah, který pomáhá – to vše vám obsahový marketing může přinést. My vám prozradíme, jak na to.

Sdílejte:

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top