skip to Main Content

Infografika „Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu v číslech“

Včeliště pro vás připravilo infografiku na téma: Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu. Dozvíte se, kdo je nejpilnějším a kdo nejpopulárnějším blogerem v ČR.

Hodnoceny byly osobní blogy podle několika parametrů. Pokud vám v žebříčcích někdo chybí, napište ho do komentáře. Příští kolo ho doplníme. Díky za pomoc. Pokud se vám naše infografika bude líbit, tak ji sdílejte.

Infografika od Vceliste.cz

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Sdílejte:

Zakladatel projektu Včeliště. Pracuje na mnoha českých i zahraničních projektech, pro které zajišťuje optimalizaci pro vyhledávače.

16 komentářů k zobrazení

  1. Źádný zvláštní důvod jsme k tomu neměli, jen nám nepřišlo relevantní porovnávat jednotlivce VS. agentury, protože agentury mají samozřejmě mnohem větší možnosti vlastní propagace. Třeba někdy vytvoříme speciální infografiku zaměřenou pouze na české IM agentury.

  2. btw si myslím, že existují lepší hodnotící metriky, než například počet článků nebo fans na facebooku, například interakce na článek, počet sdílení, a tak dál 🙂 to by asi s pořadím zahýbalo 🙂

  3. Tak dík! Ale přeskočil by mě Marek Prokop se Sovavsiti.cz, kdyby byl zařazen 🙂

    No nic, jdu psát článek, pilnost jsem koukám projela na plné čáře 🙂

  4. Smekám, tohle by se mělo učit jako geniální příklad linkbaitingu. Zaměřit se na blogery s velkým egem. Část jich zmínit a část ne. Ti zmínění to o sobě dál rozhlásí. Ti nezmínění zase dají vědět, jak je to blbě postavené, protože tam nejsou. Gratuluju!

  5. Zdravím, tak tohle by byl super příspěvek, kdybych odkazy z toho obrázku nemusel opisovat.. říká Vám pane něco hypertextový odkaz? 🙂

    Optimalizujte především pro čtenáře a ne pro vyhledávače!!

    1. Roman: Díky za podnět. Příště přidáme i textovou verzi s odkazy, aby se na weby lépe chodilo.
      Obrázek pro vyhledávače není moc vhodný, takže jsem spíš naopak optimalizoval pro čtenáře a na vyhledávač zapomněl.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top