Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingInfografika "Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu v číslech"
Muž v obleku analyzuje infografiku s grafy a diagramy na zdi.

Infografika "Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu v číslech"

Včeliště pro vás připravilo infografiku na téma: Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu. Dozvíte se, kdo je nejpilnějším a kdo nejpopulárnějším blogerem v ČR.

Hodnoceny byly osobní blogy podle několika parametrů. Pokud vám v žebříčcích někdo chybí, napište ho do komentáře. Příští kolo ho doplníme. Díky za pomoc. Pokud se vám naše infografika bude líbit, tak ji sdílejte.

Infografika od Vceliste.cz

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napsat komentář: Petra Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

16 komentářů k zobrazení

  1. Źádný zvláštní důvod jsme k tomu neměli, jen nám nepřišlo relevantní porovnávat jednotlivce VS. agentury, protože agentury mají samozřejmě mnohem větší možnosti vlastní propagace. Třeba někdy vytvoříme speciální infografiku zaměřenou pouze na české IM agentury.

  2. btw si myslím, že existují lepší hodnotící metriky, než například počet článků nebo fans na facebooku, například interakce na článek, počet sdílení, a tak dál 🙂 to by asi s pořadím zahýbalo 🙂

    1. Martin Matějka: Asi ano. Je to určité měřítko, které jsme zvolili. Interakce apod jsou také dobrým měřítkem. Příště můžeme implementovat. Díky za nápad pro příště.

    1. Pavel Ungr: Mám rád všechny lidi, kteří píší zajímavé věci na svém blogu. Díky za upozornění. Alespoň máte kam stoupat v žebříčku pro příští update. 🙂

  3. Tak dík! Ale přeskočil by mě Marek Prokop se Sovavsiti.cz, kdyby byl zařazen 🙂

    No nic, jdu psát článek, pilnost jsem koukám projela na plné čáře 🙂

  4. Smekám, tohle by se mělo učit jako geniální příklad linkbaitingu. Zaměřit se na blogery s velkým egem. Část jich zmínit a část ne. Ti zmínění to o sobě dál rozhlásí. Ti nezmínění zase dají vědět, jak je to blbě postavené, protože tam nejsou. Gratuluju!

  5. Zdravím, tak tohle by byl super příspěvek, kdybych odkazy z  toho obrázku nemusel opisovat.. říká Vám pane něco hypertextový odkaz? 🙂

    Optimalizujte především pro čtenáře a ne pro vyhledávače!!

    1. Roman: Díky za podnět. Příště přidáme i textovou verzi s odkazy, aby se na weby lépe chodilo.
      Obrázek pro vyhledávače není moc vhodný, takže jsem spíš naopak optimalizoval pro čtenáře a na vyhledávač zapomněl.