skip to Main Content
infografika včeliště

Jak založit pro firmu skvělý facebookový profil během 5 minut? Infografika od Včeliště.cz

Včeliště.cz pro všechny, kteří by rádi úspěšně prezentovali svoje podnikání na sociálních sítích, připravilo formou infografiky přehledný návod na založení firemního profilu na Facebooku. Takového, který návštěvníky zaujme a udrží jejich pozornost.

Víte, jak na založení facebookového profilu, aby vám přinášel co nejvíce? Jakou si nastavit profilovou fotografii a jaký úvodní obrázek? Kdy a jak začít s propagací? Jak často vkládat příspěvky a koho pozvat ke sledování svého profilu? Na to všechno vám odpoví naše infografika!

infografika_soc_site_kor_zmensena 1

infografika_soc_site_kor_zmensena 2

infografika_soc_site_kor_zmensena 3

Sdílejte:

12 komentářů k zobrazení

  1. Děkuji za super článek (návod) a chtěla bych se zeptat, jestli je firemní profil na facebooku zdarma? Pouze profil, kde by se zveřejňovalo dění z firmy a prezentovaly se produkty?
    Děkuji za odpověď, pěkný den 😉

    1. Dobrý den, Sáro,
      ano, založení a správa firemního profilu na Facebooku je zdarma. Platit budete pouze v případě, že budete vytvářet i reklamy, například abyste propagovala příspěvky na stránce nebo celou stránku (a v dalších případech).

      Mrkněte na další články o správě sociálních sítích na našem blogu, třeba vám pomohou. Hodně štěstí! 🙂

  2. Děkuji za super článek (návod) a chtěla bych se zeptat, jestli je firemní profil na facebooku zdarma? Pouze profil, kde by se zveřejňovalo dění z firmy a prezentovaly se produkty?
    Děkuji za odpověď, pěkný den 😉

    1. Dobrý den, Sáro,
      ano, založení a správa firemního profilu na Facebooku je zdarma. Platit budete pouze v případě, že budete vytvářet i reklamy, například abyste propagovala příspěvky na stránce nebo celou stránku (a v dalších případech).

      Mrkněte na další články o správě sociálních sítích na našem blogu, třeba vám pomohou. Hodně štěstí! 🙂

    1. Dobrý den,

      při zakládání stránky máte na výběr z několika možností – pro stránky fotografa bych volila kategorii „Umělec, skupina nebo veřejně známá osobnost“, popřípadě, pokud stránky budou propagovat především samotné fotografie, tak bych volila „Značka či produkt“. Avšak kategorie „Umělec…“ nabízí konkrétní podkategorii „Fotograf“.

      Pokud byste měla jakékoli otázky ohledně správy facebookových profilů, neváhejte se na mě obrátit přímo e-mailem na barbora.smyckova@vceliste.cz

      Bára

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top