Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaKafe a marketing s Danielem Višňákem – Včeliště podcast 42

Kafe a marketing s Danielem Višňákem – Včeliště podcast 42

První poprázdninové Kafe a marketing je za námi. Na čestné místo na gauči se tentokrát usadil Daniel Višňák, který vybudoval online obchod x-trenink.cz a dnes stojí za projektem eshoprestart.cz. V něm pomáhá různým e-shopům při cestě k úspěchu. Jeho hlavním mottem je, že musíte věci dělat jinak než ostatní. A i tom se rozpovídal ve Standard Cafe na Praze 1. Jak probudit v návštěvnících e-shopu emoce? Jak se odlišit od ostatních e-shopů? To se dozvíte ve videu nebo i audiozáznamu.

Videocast

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.

Odkazy k podcastu

eshoprestart.cz

kafeamarketing.cz

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

Videocast

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu.

Zhlédnout záznam

Honza je všetečný detailista, korektury jsou pro něj tedy nejen prací, ale také posláním a hrou. Literatura je jeho koníčkem, prací i předmětem výzkumu.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení