skip to Main Content
Jak znovu zapojíte odběratele, kteří o váš e-mail marketing ztratili zájem?

Jak znovu zapojit odběratele, kteří ztratili zájem o váš e-mail marketing?

Jste přesvědčeni, že na e-mail marketing jdete dobře? Vytváříte zajímavé obsahy, myslíte na obsahové magnety a výzvy k akci pro získávání nových kontaktů? I přes to se může stát, že se ve vašem seznamu objeví neaktivní kontakty, které na rozesílku nereagují. Co s nimi a jak je získat zpět? V několika bodech si vysvětlíme, proč byste na neaktivní kontakty neměli zanevřít a jak postupovat, aby o vás znovu projevily zájem.

Přečíst celý článek
Video, nebo e-mailing? Který druh obsahu je vhodný pro váš web?

Článek, video nebo e-mailing: Který druh obsahu se hodí pro váš projekt?

Obsahový neboli content marketing nabírá v posledních letech na popularitě i v našich končinách. Důvody jsou nasnadě: pravidelné publikování kvalitního obsahu zvyšuje autoritu značky, pomáhá budovat odborné renomé a zvyšuje návštěvnost webových stránek – a v konečném důsledku i zisk.

Přečíst celý článek
Jak dělat minimální obsahový marketing efektivně?

Minimální obsahový marketing: s obsahem může začít úplně každý

Asi to tak znáte i ze života. Potkáte někoho s podobnými názory nebo zájmy. Najdete společná témata a strávíte spolu příjemný čas. Dozvíte se něco nového. Nemusí to být přímo láska – i z kamarádství se s tím člověkem zase rádi uvidíte. A potom zase. Postupně tak prohlubujete vztah.

Nějak podobně by měl v optimálním případě fungovat také dobře dělaný obsahový marketing.

Přečíst celý článek
Kdo patří do včelího úlu: Josef Řezníček

Kdo patří do včelího úlu #4 – Josef

Ve čtvrtém díle seriálu ze včelího úlu vám představíme zakladatele Včeliště, Josefa. Ten dle svých vlastních slov „dělá to, co nikdo jiný nechce dělat“ – a také svými znalostmi a zkušenostmi každý den pomáhá klientům a pochopitelně i celému týmu. Pusťte si videomedailonek a přesvědčte se, že jsme příležitost k položení zajímavých otázek samotnému šéfovi využili důkladně.

Přečíst celý článek
Jak na e-mail marketing? Nechte si poradit od odborníků – zdarma!

Jak správně na e-mail marketing? Nechte si zdarma poradit od největších odborníků!

E-mail marketing je jeden z nejmocnějších nástrojů podnikání na internetu. Pokud náš blog sledujte pravidelně, nejspíš si o tématice e-mailingu už nyní udržujete dostatečný přehled. Vhodných informačních zdrojů ale není nikdy dost. Proto když se na jednom místě sejdou největší tuzemští odborníci, aby během pětivečerního vzdělávacího maratonu předávali své nejnovější poznatky, jsme u nás na Včelišti všemi deseti pro to, abyste měli možnost být u toho.

Přečíst celý článek
Back To Top