Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i…
Přijďte objevit příležitosti i nástrahy používání AI v marketingu
Téma umělé inteligence momentálně rezonuje snad ve všech odvětvích a nejinak je tomu v marketingu. Proto jsme do červnového dílu Kafe a marketing pozvali experta na AI Jana Romportla, aby nám prozradil, jak vidí AI v marketingu dnes a zítra.
Může v marketingu fungovat interakce člověka a stroje?
Jan Romportl disponuje titulem Ph.D. z umělé inteligence a 12 lety zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce této oblasti. Není divu, že právě on nám přijde vysvětlit, proč se AI dostala v roce 2022 tak do popředí. Ukáže nám, jaké existují AI nástroje a pro jaké marketingové kanály je lze využít. Zeptáme se ho také na právní stránku a položíme nejpalčivější otázku ze všech: Jak umělá inteligence ovlivní budoucnost marketérů?
Bude nás zajímat…
- Jak umělá inteligence funguje
- Co firmy nejčastěji řeší v AI strategiích
- V jakých oblastech marketingu lze umělou inteligenci využít
- Jak se v budoucnu změní práce marketérů
- Kdo je autorem a vlastníkem AI textů, obrázků apod.
- Na co si jako marketér dát při používání umělé inteligence pozor
Kdy a kde se s Janem potkáme?
Těšíme se na vás 6. června v příjemném prostředí rodinné kavárny Crepes&Coffee (Střelničná 1680/8, Praha 8). Josef Řezníček, zakladatel Včeliště, začne Jana zpovídat v 19:00, ale vy si přijďte zabrat to nejlepší místo už v 18:45. Stihnete si tak v klidu vypít skvělé kafe, na které vás zveme, a třeba i trochu zanetworkovat. A neváhejte si objednat i nějakou domácí dobrotu z menu.
Máme vám držet židli?
Uvidíme se v úterý 6. června v Crepes&Coffee? Vstupenka stojí 200 Kč. V ceně máte kafe nebo jiný nápoj dle vlastního výběru.
0 komentářů k zobrazení