Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i…
Zásilkovna pod drobnohledem. Kafe a marketing navštíví Milan Šmíd
Dubnové Kafe a marketing bude stát za to: nahlédněte s námi v živém vysílání do marketingového zákulisí populární Zásilkovny. Co stojí za jejími úspěchy a v čem je jiná než ostatní doručovatelé? O to se s námi 27. 4. v 18:00 podělí Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta.
Lovebrand mezi doručovatelskými firmami
Milan Šmíd se svým marketingovým týmem výrazně přispěl k vybudování lovebrandu Zásilkovny mezi zákazníky v ČR a s tímto cílem řídí marketingové aktivity také na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Dubaji.
Na Kafi a marketingu nám nejen ukáže výsledky v podobě konkrétních čísel, ale také prozradí, v čem tkví tajemství úspěchu promyšleného marketingu směrem k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům i zaměstnancům.
Co ještě nás ohledně marketingu Zásilkovny bude zajímat?
- Jaké výsledky přináší podcast Z-Talks nebo příběhy výdejních míst?
- Jakým způsobem skupina spolupracuje s influencery?
- Jak komunikovat s více než 1 000 zaměstnanci?
- Jak Zásilkovna expanduje do dalších zemí a zda jde marketingovou strategii přejímat?
Ptejte se i vy – ať už předem, nebo v průběhu vysílání
Jsme zvědaví i na vaše otázky. Napište je buď v předstihu Josefu Řezníčkovi, který akci moderuje, na e-mail josef@vceliste.cz, nebo přímo během vysílání do komentářů na Facebooku nebo YouTube. Zatímco v první části večera bude Milana Šmída zpovídat právě Josef, druhá část je diskuzní a patří vám, divákům.
Uvidíme se na online Kafi a marketingu?
27. 4. od 18 hodin vám budeme držet virtuální židli. Účast je zdarma. Jen přípravu kávy musíme nechat na vás.
Teda. Kafe a marketing nabírá samá zvučná jména z oboru. Jen tak dál a těším se na další! 🙂
Děkujeme, Petře. I my se těšíme. ?