Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i…
Matt Cutts: Odkazy z widgetů by měly být „nofollow“
Matt Cutts, šéf antispamového týmu Google, před několika dny oznámil, že zpětné odkazy z widgetů, které se vkládají přes embed kód, by měly být opatřeny atributem „nofollow“.
Jako důvod ve svém videu uvádí, že uživatelé widgetů přes odkaz vložený spolu s doplňkem často předávají PageRank jeho autorovi, aniž by si toho byli vědomi.
Podobnou myšlenku Matt Cutts nakousnul už při rozhovoru s Erikem Engem, ve kterém mluvil podobném příkladě týkající se vkládání infografik pomocí embed kódů.
Ma zajimave tricko ve videu 🙂
John: To je jeho specialita, vždy se ukázat v nějakém novém tričku. 🙂
Má ten osobní branding sakra dobře promyšlený…:-)
Já bych ty odkazy všechny zakázal, lidi by si měli web adresy sdělovat jen ve videích.