skip to Main Content
Jak Implementovat Strukturovaná Data A Co Vám To Z Hlediska SEO Přinese

Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese

Strukturovaná data pomáhají vyhledávačům lépe porozumět struktuře obsahu vašeho webu či e-shopu. Je to skvělá příležitost, jak vyhledávačům poskytnout nejen text, ale zároveň i význam dané informace. Pokud máte například na webu uvedenou cenu za produkt 560 Kč, tak z pohledu robota se jedná o text a číslice. Strukturovanými daty mu ale poradíte, že jde o cenu.

Přečíst celý článek
Červenec Na Blogu Včeliště.cz – Měsíc Ve Znamení Autoresponderů A Google SEO Faktorů

Červenec na blogu Včeliště.cz – měsíc ve znamení autoresponderů a Google SEO faktorů

Červenec je sice spíše záležitostí dovolených a odpočinku u vody, naši obsahoví stratégové však nelenili a se včelí pilností psali o tom, co by rádi předali světu. Pojďme se společně podívat na to, čemu se věnovali a o čem si myslí, že by ve vaší zásobárně vědomostí rozhodně nemělo chybět.

Přečíst celý článek
Bude Upřednostnění Mobilních Webů Největší Změna Algoritmu?

Bude upřednostnění mobilních webů největší změna algoritmu?

Včera Zineb Ait Bahajji ze společnosti Google na akci jménem Search Marketing Expo v Mnichově připomněl, že dne 21. dubna spustí Google novou změnu algoritmu, která ovlivní výsledky vyhledávání na mobilních zařízeních. Navíc ale přidal i zajímavou informaci o tom, jak moc velká změna to bude. Pojďme se na ni podívat blíže.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close