skip to Main Content

Červenec na blogu Včeliště – měsíc ve znamení autoresponderů a Google SEO faktorů

Červenec je sice spíše záležitostí dovolených a odpočinku u vody, naši obsahoví stratégové však nelenili a se včelí pilností psali o tom, co by rádi předali světu. Pojďme se společně podívat na to, čemu se věnovali a o čem si myslí, že by ve vaší zásobárně vědomostí rozhodně nemělo chybět.

Přečíst celý článek

Jak na obrázek autora na Google po změnách Google Authorship

V červnu jsme se od Johna Muellera z Google dozvěděli, že z důvodu potřeby zjednodušení vzhledu výsledků vyhledávání se vyhledávač rozhodl zrušit obrázky autorů článků, které byly označeny takzvaným Google Authorship. Pojďme se podívat na to, jak si zajistit obrázek u výsledku vyhledávání i v této době, když se fotky autorů již nezobrazují. Zároveň je dobré ohlédnout se za tím, proč se k tomuto kroku Google rozhodl a co to znamená do budoucna.

Přečíst celý článek
podcast1

Tiskové zprávy jako forma linkbuildingu – Podcast 8

V dnešním podcastu jsme si pro vás přichystali představení možná méně známé techniky linkbuildingu, kterou můžete použít pro oživení vaší propagace na internetu. Kromě toho se v nahrávce dozvíte několik žhavých novinek ve Včelišti a užijete si s námi další zajímavou půl hodinku poslechu. A pokud se vám bude náš již osmý podcast líbit, budeme moc rádi za váš komentář níže pod článkem.

Přečíst celý článek

Rozdíly v tónu komunikace pro sociální sítě

V minulých článcích jsme pro vás připravili sérii textů týkajících se tónu komunikace, person a přesvědčivého copywritingu. Všechna témata nám v českých luzích a hájích přišla dost podceňovaná. Kvalitních zdrojů je zatím o tomto tématu málo. Dnešní článek bude tuto sérii rozšiřovat o pohled na tón komunikace na sociálních sítích, který se vám pokusíme blíže přiblížit.

Přečíst celý článek
Back To Top