Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Nápis Inbound Marketing na modrém papíře vedle peněženky a mincí.
Ve 23. podcastu se Josef podívá na zajímavé statistiky týkající se obsahového marketingu, které […]
Přečíst článek
Ruce píšící na notebooku, symbolizující dovednosti copywritera v obsahovém marketingu.
Pravidelné psaní kvalitních článků se může stát skvělou SEO strategií, která vynese váš […]
Přečíst článek
Grafické znázornění faktorů ovlivňujících SEO a pozici ve vyhledávači, včetně cílení a optimalizace.
V pátém dílu videa ze série "Na co se nás ptáte" se podíváme […]
Přečíst článek
Osoba píšící do zápisníku vedle otevřeného notebooku, symbolizující obsahový marketing.
Čtvrté video ze série "Na co se nás ptáte" se věnuje obsahovému marketingu. […]
Přečíst článek
Tvorba návrhu webové stránky na tabletu s poznámkami a náčrty.
V 22. podcastu se společně s Míšou Kutaničovou podíváme na nejdůležitější podstránky webu a pomůžeme vám […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici při vyhledávání online, symbolizující optimalizaci pro vyhledávače a dosažení prvního místa ve výsledcích
Ve třetím dílu série "Na co se nás ptáte" se podíváme na to, […]
Přečíst článek
Je tu druhé video ze série „Na co se nás ptáte“! Ve druhém příspěvku […]
Přečíst článek
S příchodem jara přichází na náš blog také nová série "Na co se […]
Přečíst článek
Lupa a kostky s nápisem 'KEYWORD' na žlutém pozadí, symbolizující analýzu klíčových slov.
Většina z vás, kteří již někdy analýzu klíčových slov dělali, ji vytvářeli buď jako […]
Přečíst článek
Ruka píšící do bloku s nápisem Content Marketing, obklopená kancelářskými potřebami.
V lednovém 21. podcastu jsme se podívali na zoubek 10 důvodům, proč obsahový marketing […]
Přečíst článek
Mikrofon před zvukovou stopou podcastu, symbolizující nahrávání a produkci obsahu.
28. 12. 2015
V posledním podcastu roku 2015 vám umožníme nakouknout do našich kanceláří a dozvíte se, jaké velké […]
Přečíst článek
Mikrofon před zvukovou stopou podcastu, symbolizující nahrávání a produkci obsahu.
17. 12. 2015
Dnešní jubilejní 20. podcast se věnuje praktickým ukázkám, na co všechno se často zapomíná, […]
Přečíst článek