Tentokrát přišel na kafe Tomáš Čech, zakladatel nejviditelnější a nejdrzejší značky v oblasti (nejen) pánské…
Co mám posílat v e-mailech při e-mail marketingu?
Je tu druhé video ze série „Na co se nás ptáte“! Ve druhém příspěvku v řadě jsme se zaměřili na to, co posílat v mailech na sesbírané kontakty, když provozujete e-mail marketing. Nedoufejte však žádné univerzální řešení, budete sami muset přiložit ruku (a hlavně hlavu!) k dílu…
Pokud posíláte časté prodejní emaily na celou svou nashromážděnou databázi kontaktů, je velká pravděpodobnost, že vás lidé začnou časem ignorovat či se odhlašovat z odběru – však to jistě sami znáte. To, co dočasně fungovalo, najednou přestane. Adresáti hromadných mailů jsou totiž stále více alergičtí na anonymní prodejní e-maily.
Jak na to tedy jít správně? Nám se na Včelišti a u našich klientů osvědčilo:
- uvědomit si, komu e-maily posíláme,
- posílat různým segmentům svých kontaktů různé e-maily (roztřídit si kontakty podle toho, o co mají zájem, v jaké nákupní fázi jsou, jestli jsou zákazníky nebo ne, co si koupili apod.),
- posílat lidem, kteří nejsou připraveni na nákup, neprodejní e-maily (ty by měly být plné zajímavého obsahu, měly by jim pomoci, nabídnout jim něco zdarma a seznámit je s vámi, jen občas je vhodné je proložit zajímavou prodejní nabídkou a teprve ve chvíli, kdy o něco potenciální zákazník projeví zájem, prodávat),
- zapojit automatizaci e-mail marketingu, tedy nastavit chytré e-maily, které se odesílají na základě přednastavených pravidel (například podle času, splnění cíle, prohlédnutí stránky, vyplnění formuláře apod.),
- zeptat se, co by lidé chtěli dostat, případně jim rovnou obsah zdarma nabídnout a dle reakce zjistit jejich preference pro další nabídky (je dobré sestavit dotazník nebo nabídnout něco konkrétního ke stažení),
- stanovit si cíle každé rozesílky i dlouhodobější cíle e-mailingu (v průběhu je na místě je kontrolovat, měřit je a držet se jich).
Zajímá vás téma e-mailingu?
Navštivte web Mailujeme.cz, kde se dozvíte vše o tvorbě e-mailů, segmentacích, automatizovaných sekvencích, a dokonce vám pomůžeme vybrat i vhodný e-mailingový nástroj, s nímž dosáhnete těch nejlepších výsledků.
0 komentářů k zobrazení