Je tu druhé video ze série „Na co se nás ptáte“! Ve druhém příspěvku v řadě jsme se zaměřili na to, co posílat v mailech na sesbírané kontakty, když provozujete e-mail marketing. Nedoufejte však žádné univerzální řešení, budete sami muset přiložit ruku (a hlavně hlavu!) k dílu…
Pokud posíláte časté prodejní emaily na celou svou nashromážděnou databázi kontaktů, je velká pravděpodobnost, že vás lidé začnou časem ignorovat či se odhlašovat z odběru – však to jistě sami znáte. To, co dočasně fungovalo, najednou přestane. Adresáti hromadných mailů jsou totiž stále více alergičtí na anonymní prodejní e-maily.
Zapište se zdarma do kurzu e-mailingu
Připravili jsme pro vás informacemi nabité školení zaměřené především na začátečníky. Dozvíte se v něm vše od sběru kontaktů přes zásady poutavé textace, atraktivní vzhled e-mailu a segmentaci až po vyhodnocování. A to jen za hodinu a půl.
Jak na to tedy jít správně? Nám se na Včelišti a u našich klientů osvědčilo:
uvědomit si, komu e-maily posíláme,
posílat různým segmentům svých kontaktů různé e-maily (roztřídit si kontakty podle toho, o co mají zájem, v jaké nákupní fázi jsou, jestli jsou zákazníky nebo ne, co si koupili apod.),
posílat lidem, kteří nejsou připraveni na nákup, neprodejní e-maily (ty by měly být plné zajímavého obsahu, měly by jim pomoci, nabídnout jim něco zdarma a seznámit je s vámi, jen občas je vhodné je proložit zajímavou prodejní nabídkou a teprve ve chvíli, kdy o něco potenciální zákazník projeví zájem, prodávat),
zapojit automatizaci e-mail marketingu, tedy nastavit chytré e-maily, které se odesílají na základě přednastavených pravidel (například podle času, splnění cíle, prohlédnutí stránky, vyplnění formuláře apod.),
zeptat se, co by lidé chtěli dostat, případně jim rovnou obsah zdarma nabídnout a dle reakce zjistit jejich preference pro další nabídky (je dobré sestavit dotazník nebo nabídnout něco konkrétního ke stažení),
stanovit si cíle každé rozesílky i dlouhodobější cíle e-mailingu (v průběhu je na místě je kontrolovat, měřit je a držet se jich).
Zajímá vás téma e-mailingu?
Navštivte web Mailujeme.cz, kde se dozvíte vše o tvorbě e-mailů, segmentacích, automatizovaných sekvencích, a dokonce vám pomůžeme vybrat i vhodný e-mailingový nástroj, s nímž dosáhnete těch nejlepších výsledků.
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.
Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka
Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení